کد خبر : 1795542 | 10 آذر 1400 ساعت 21:56 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

پنجمین شهرآورد متوالیِ بدون حضور تماشاگر

برای پنجمین بار متوالی، شهرآورد تهران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

پنجمین شهرآورد متوالیِ بدون حضور تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه شهرآورد شماره 97 میان استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود. با توجه به شرایط دو تیم در جدول رده بندی، 3 امتیاز این مسابقه بسیار حائز اهمیت است و تیم برنده می تواند در جدول رده بندی وضعیت خود را سر و سامان ببخشد.

 

پیش از این اخباری مبنی بر حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی منتشر شده بود که البته این خبر از سوی هیچ مقام و مسئولی تأیید نشد تا اینکه بالاخره امروز و با اعلام وزارت بهداشت و درمان، شهرآورد روز شنبه به دلیل شرایط کرونایی کشور، بدون تماشاگر برگزار می شود.

 

این پنجمین دربی متوالی است که دو تیم استقلال و پرسپولیس بدون حضور تماشاگران به مصاف هم می روند. شهرآورد شماره 92 که در تاریخ 17 بهمن 98 و پیش از شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار شد، همچنان آخرین دربی تهران است که در حضور هواداران برگزار شده که با نتیجه تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

 

در این مدت استقلال و پرسپولیس 4 مرتبه و بدون حضور تماشاگر به مصاف هم رفته اند. دربی 93 که در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار و با تساوی 2 – 2 به پایان رسید ولی شاگردان مجیدی در ضربات پنالتی به برتری رسیدند. دو تیم در دربی 94 و در لیگ برتر نیز به تساوی 2 – 2 رسیدند ولی در دیدار برگشت سرخپوشان با تک گل عیسی آل کثیر برنده از زمین خارج شدند.

 

در آخرین دربی دو تیم نیز در یک چهارم نهایی جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رسید که باز هم استقلال در ضربات پنالتی رقیب سنتی خود را شکست داد و راهی مرحله بعد شد. حالا دو تیم برای پنجمین بار متوالی، بدون تماشاگر به مصاف هم می روند.

دیدگاه‌ها