کد خبر : 1795564 | 10 آذر 1400 ساعت 23:45 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فرانس‌فوتبال به خشم فوتبال‌دوستان ایتالیایی

سردبیر فرانس فوتبال به ناراحتی فوتبال‌دوستان ایتالیای بابت یاد نشدن از پائولو روسی در مراسم توپ طلا واکنش نشان داد.

واکنش فرانس‌فوتبال به خشم فوتبال‌دوستان ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، به عنوان بخشی از رویداد فرانس فوتبال در پاریس، که در آن لیونل مسی جلوتر از روبرت لواندوفسکی و جورجینیو جایزه توپ طلا را از آن خود کرد، بخش "In Memoriam" نیز به اسطوره های فوتبال که در 12 ماه گذشته آن ها را از دست دادیم اختصاص داشت.

 

در این قسمت از برنامه فرانس فوتبال از دیه‌گو آرماندو مارادونا و گرد مولر یاد شد. با این حال آنها فراموش کردند که یاد  اسطوره فوتبال ایتالیا یعنی پائولو روسی را هم زنده نگه دارند؛ کسی که در سال 1982 با تیم ملی ایتالیا موفق به قهرمانی در جام جهانی شده بود و پس از آن نیز جایزه توپ طلای آن سال را به دست آورد‌.

 

 

1669854

 

 

این موضوع در رسانه های ایتالیایی با واکنش های زیادی همراه شد؛ جایی که آنها و به طور کلی فوتبال‌دوستان این کشور ناراحتی و خشم خود را بابت فراموش شدن پائولو روسی نشان دادند. اما این موضوع حالا با واکنش پاسکال فره، سردبیر فرانس فوتبال، مواجه شده و او در این باره گفت: "ما نمی‌خواهیم وارد این جنجال‌ها شویم. هر چه من بگویم ممکن است بد برداشت شود. ما نمی‌توانیم به هر جنبه ای از مراسم به شکل بحث‌برانگیز نگاه کنیم. البته اگر لازم باشد مستقیما با خانواده پائولو روسی صحبت خواهم کرد."

دیدگاه‌ها