کد خبر : 1795657 | 11 آذر 1400 ساعت 22:46 | 65.1K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای تایمز:

انتقال به بارسا؛ رویای زمستانی ستاره منچستر

در انگلیس ادعا شده است که ادینسون کاوانی اصرار دارد همین زمستان به بارسلونا ملحق شود.

انتقال به بارسا؛ رویای زمستانی ستاره منچستر

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در این فصل طی 19 بازی تنها 25 گل به ثمر رسانده(23 گل در 14 بازی لیگ و 2 گل در 5 بازی لیگ قهرمانان اروپا) که با آمار و ارقام تیمی که آرزویش کسب عناوین بزرگ است، کاملاً فاصله دارد.

 

 

1668121

 

 

باشگاه با توجه به مشکل گلزنی تیم چه در زمان رونالد کومان و چه بعد از حضور ژاوی، به دنبال جذب یک تمام کننده در نقل و انتقالات ژانویه خواهد بود. اما با توجه به وضعیت حساس اقتصادی، بارسا تنها در صورتی موفق به انجام این کار خواهد شد که نخواهد هزینه زیادی برای جذب بازیکن پرداخت کند.

 

 

1650219

 

 

ژاوی در ابتدا ترجیح می‌داد که یک وینگر به خدمت بگیرد و در این راستا نام رحیم استرلینگ مطرح شده بود اما به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه معتقد هستند که تیم بیشتر به یک شماره 9 تمام کننده احتیاج دارد. در واقع این اعتقاد وجود دارد که ممفیس دیپای نمی تواند در بخش تمام کنندگی نقش اصلی را ایفا کند.

 

 

1602213

 

 

اخیرا رسانه های کاتالونیا ادعا کردند که باشگاه به دنبال جذب ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه ای منچستریونایتد است و امروز نشریه تایمز نیز ادعا کرد، خود کاوانی نیز خواهان انتقال به بارسلوناست و به این امر اصرار دارد. گویا بارسا با مدیر برنامه های کاوانی نیز مذاکراتی مثبت داشته است. این در حالی است که یونایتد با توجه به بحران کنونی تمایلی برای از دست دادن کاوانی ندارد هرچند در صورت رسیدن پیشنهادی جدی و معقول، مانع وی نیز نخواهد شد.

برای این مهم بارسا باید پیشنهاد جذب قطعی را ارائه دهد. قرارداد کاوانی در پایان فصل تمام خواهد شد و رقم انتقال چندان بالا نیست که این به بارسا قدرت مانور بیشتری خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها