کد خبر : 1795746 | 12 آذر 1400 ساعت 09:39 | 146.9K بازدید | 63 دیدگاه

حمله هواداران یونایتد به گلر اسپانیایی

دروازه‌بان نه؛ داوید دخیا یک دلقک است (عکس)

هواداران منچستریونایتد واکنش تندی به گل اولی که این تیم مقابل آرسنال دریافت کرد، داشتند.

دروازه‌بان نه؛ داوید دخیا یک دلقک است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان گفت که داوید دخیا شب گذشته یکی از عجیب ترین گل های دوران فوتبال خود را دریافت کرد؛ جایی که بعد از ارسال کرنر بازیکنان آرسنال، هم تیمی او یعنی فرد روی مچ پای دخیا فرود آمد و باعث شد این بازیکن روی زمین بیفتد.

 

در واقع بعد از روی زمین افتادن داوید دخیا و احساس درد این دروازه بان اسپانیایی، توپ به امیل اسمیت رو رسید و ستاره آرسنال نیز از پشت محوطه جریمه دروازه منچستریونایتد را باز کرد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که دخیا هنگام این ضربه همچنان روی زمین افتاده بود.

 

 

1670137

 

1670140

 

 

در ابتدا داور مسابقه تصمیم گرفت صحنه را مورد بررسی قرار دهد. با این حال بعد از بازبینی صحنه در اتاق VAR مشخص شد که این گل کاملاً در وضعیت درستی به ثمر رسیده است؛ موضوعی که باعث عصبانیت ستاره های منچستریونایتد هم شد.

 

در همین راستا مارک هالسی، داور سابق لیگ برتر، در گفتگویی با سان پیرامون این گل گفت: "این تصمیم توسط VAR گرفته شد زیرا داور ندید که فرد با دخیا برخورد کرده است. با این حال من معتقد نیستم که باید کار به اینجا کشیده می‌شد. در واقع اتکینسون به وضوح نمی‌دانست که چرا داوید دخیا روی زمین دراز کشیده است. دروازه بان یونایتد می‌توانست از ناحیه سر یا حتی صدمه جدی تری دیده باشد. بنابراین باید قبل از اینکه اسمیت رو به توپ ضربه می‌زد بازی قطع می‌شد. از طرفی فکر می‌کنم که در این صحنه اتکینسون در موقعیت خوبی هم قرار نداشت."

 

 

1670138

 

1670135

 

1670136

 

 

اما این گل در رسانه های اجتماعی نیز سر و صدای زیادی به پا کرد و هواداران منچستریونایتد به شدت عملکرد داوید دخیا را روی این صحنه مورد انتقاد قرار دادند که در اینجا برخی از آنها را می خوانیم.

 

گایمن نوشت: "داوید دخیا یک دلقک حرفه ای است که به عنوان دروازه بان ظاهر می شود."

 

کاربر دیگری نوشت: "دخیا یک مرد شرم آور است. این صحنه حتی یک چالش هم نبود."

 

کاربری به نام جیمی نوشت: " دخیا فقط مچ پایش را گرفت. بدون هیچ دلیلی روی زمین افتاد و کاملا خوب بود. دخیا فکر می‌کرد که می‌تواند یک خطای خوب از حریف بگیرد اما نمی دانست که فِرد پشت سرش قرار دارد. این شرم آور است."

 

اما کاربر دیگری به حمایت از داوید دخیا پرداخت و نوشت: "چگونه طرفداران ما می‌توانند دخیا را به خاطر آن سرزنش کنند؟ فرد روی مچ پای او فرود آمد."

 

 

1670159

 

البته به این نکته هم باید اشاره کرد که داوید دخیا در دقیقه 77 یک موقعیت بسیار خوب و تک به تک را از پیر امریک اوبامیانگ مهار کرد تا به نوعی ناجی دروازه منچستریونایتد شده باشد و حرکت عجیب خود در نیمه اول را هم به نوعی جبران کند.

دیدگاه‌ها