کد خبر : 1795748 | 12 آذر 1400 ساعت 10:08 | 40.6K بازدید | 18 دیدگاه

مایکل کریک و یک تمجید ویژه از کریستیانو رونالدو

مایکل کریک بعد از پیروزی منچستریونایتد مقابل آرسنال تمجید ویژه ای را از کریستیانو رونالدو مطرح کرد.

مایکل کریک و یک تمجید ویژه از کریستیانو رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، به جرأت می‌توان گفت اگر کریستیانو رونالدو این فصل در ترکیب منچستریونایتد حضور نداشت آنها وضعیت به مراتب بدتری را نسبت به حالا تجربه می‌کردند. در واقع فوق ستاره پرتغالی در هفته‌های اخیر چندین و چند بار ناجی شیاطین سرخ شده و نشان داده که در 36 سالگی نیز همچنان یک بازیکن تعیین کننده است.

 

 

1670152

 

 

کریستیانو رونالدو شب گذشته نیز این نقش همیشگی خود را به خوبی ایفا کرد؛ جایی که منچستر یونایتد در اولدترافورد میزبان آرسنال بود و نهایتا موفق شد با درخشش فوق ستاره پرتغالی به پیروزی دست پیدا کند. رونالدو در دقیقه 52 روی پاس مارکوس راشفورد برای یونایتد گلزنی کرد و بعد از آن در دقیقه 70 نیز از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

 

مایکل کریک که شب گذشته آخرین حضور خود روی نیمکت منچستر یونایتد را تجربه می‌کرد، بعد از پیروزی این تیم برابر آرسنال این گونه از کریستیانو رونالدو تمجید کرد: "دیدن اینکه او چگونه رشد کرده و بالغ شده بسیار خوب است. وقتی با هم هم‌تیمی بودیم مثل همه ما جوان تر بود. من دیدم که او چگونه تکامل یافته و هنوز دوران حرفه‌ای خود را متوقف نکرده است.

 

 

1670151

 

 

رونالدو همچنان در حال نزدیک شدن به مراحل بعدی است. فقط دیدن اینکه او چگونه به کار، ذهنیت، نگرش کیفیت و  زدن این همه گل ادامه می‌دهد باورنکردنی است. او این هفته بسیار فوق العاده بود مخصوصاً برای من. چیزهایی که از او خواستم و کاری که انجام داد بسیار جذاب بوده است. جای تعجب ندارد که او می آید و دوباره مقابل آرسنال هم گلزنی می کند."

دیدگاه‌ها