کد خبر : 1795947 | 13 آذر 1400 ساعت 15:38 | 236.8K بازدید | 89 دیدگاه

رضا آذری سورپرایز ویژه فرهاد

ترکیب استقلال برای دربی 97 اعلام شد

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس با بازگشت سیدحسین حسینی به دروازه و حضور فیکس رضا آذری اعلام شد.

ترکیب استقلال برای دربی 97 اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب استقلال برای شهرآورد 97 اعلام شد و طی آن فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا از سیدحسین حسینی در درون دروازه تیمش استفاده کند. بازگشت سنگربان باتجربه آبی ها در روز دربی از نکات جالب توجه است. ضمن اینکه رضا آذری در این بازی از ابتدا به میدان می رود.

 

 

* بازگشت حسینی به قفس توری
استقلال برای دروازه سه گزینه داشت که با خط خوردن رشید مظاهری، دو گزینه پیش روی کادرفنی ماند. در 3 بازی گذشته، این علیرضا رضایی بود که در ترکیب اصلی قرار گرفت و دست بر قضا خوب ظاهر شد. اما آمادگی حسینی در تمرینات و اعتماد ویژه فرهاد مجیدی به این سنگربان و همچنین روحیه بالای این گلر به دلیل پیروزی در دو دربی قبلی که بازی کرده بود سبب شد تا او امروز در درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

 

* استقلال در دربی: با 3 دفاع
نکته مبهمی که درخصوص ترکیب استقلال وجود داشت، نوع چینش بازیکنان و سیستم مدنظر مجیدی بود. استقلال در آبادان تغییر آرایش داد و با سیستم 4 دفاعه وارد زمین شد که این مسئله باعث نیمکت نشینی محمد دانشگر گردید. اما مجیدی در این دیدار حساس تصمیم گرفت تا یکبار دیگر تیمش را با سیستم 3 دفاعه وارد زمین کند. دانشگر در این مسابقه به ترکیب بازگشته تا او در کنار سیاوش یزدانی و حسین مرادمند خط دفاعی آبی ها را تشکیل دهند.

 

* یامگا و آذری جانشینان رضاوند و غفوری
آرش رضاوند به دربی نرسید تا فرهاد مجیدی دست روی گزینه غیر قابل انتظاری بگذارد. رضا آذری بازیکن جوان آبی ها در این بازی حساس از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان می رود و به دنبال اثبات شایستگی هایی است که طی چند ساله گذشته نتوانسته بود آنها را به نمایش بگذارد.

 غیبت وریا غفوری نیز در دربی امروز قطعی شده بود و کادرفنی آبی ها از روزهای گذشته به دنبال انتخاب بهترین جانشین برای کاپیتان تیمش بود. در شهرآورد امروز کوین یامگا قرار است جای خالی وریا را پر کند. او نسبت به بازی های قبلی کمی عقب تر آمده و این بازیکن خارجی دربی را در سمت راست بازی می کند.

 

* بازگشت چشمی به شهرآورد تهران
 روزبه چشمی پس از غیبت در 3 دربی گذشته، یک بار دیگر تجربه حضور در این بازی را به دست آورده است. هافبک دفاعی با تجربه استقلال امروز در کنار مهدی مهدی پور وظیفه دارد تا قدرت را در خط میانی از آن تیمش کند. ضمن اینکه شایعات مربوط به مصدومیت جعفر سلمانی صحیح نبود و این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال به میدان می رود.

 

* ژستد و حسین زاده در خط آتش
در خط حمله نیز استقلالی ها تصمیم گرفته اند تا یک بار دیگر به رودی ژستد اعتماد کرده و او را در ترکیب اصلی خود قرار داده اند. مهاجم خارجی آبی ها تاکنون گلی را برای تیم جدیدش به ثمر نرسانده و در صورتی که امروز به این ناکامی پایان دهد، پاسخ خوبی به منتقدانش می دهد. پشت سر او نیز امیرحسین حسین زاده قرار دارد. بازیکن سرعتی و جوانی که در آبادان درخشان ظاهر شد و حالا همگی منتظر درخشش دوباره او این بار در دربی هستند.

 

 

ترکیب استقلال برابر پرسپولیس:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – روزبه چشمی – رضا آذری – مهدی مهدی پور – جعفر سلمانی – کوین یامگا – امیرحسین حسین زاده – رودی ژستد

دیدگاه‌ها