کد خبر : 1796055 | 13 آذر 1400 ساعت 18:27 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

به هیچ چیز در آینده خوش بین نیستم؛

عنایتی: از دست مهاجمان حرص می‌خورم

سرمربی تیم هوادار معتقد است که بازی امروز مقابل نفت کاملا یک طرفه و به نفع تیم او بود.

عنایتی: از دست مهاجمان حرص می‌خورم

به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های هوادار و نفت مسجد سلیمان که تقابلی شش امتیاز میان تیم های ته جدولی بود با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. رضا عنایتی، سرمربی هوادار با ابراز رضایت از بازی شاگردانش گفت: شرایط فوق العاده ای داشتیم و بازی کاملا یک طرفه بود. مثل بازی های قبل جای خالی تمام کننده را احساس کردیم و با وجود داشتن موقعیت های بیشمار، توپ هایمان گل نشد. از تلاش شاگردانم راضی هستم اما از نتیجه راضی نیستم.

 

او بخشی از مشکلات تیمش در گلزنی را هم بدشانسی دانسته و ادامه داد: امیدوارم شانس هم یک مقدار به ما روی بیاورد و در آن بازی هایی که حق مان برد است به آن برسیم. امروز حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم ولی مزدی از بابت زحمتمان نگرفتیم.

 

سرمربی هوادار در پاسخ به سوالی در مورد ورزشگاه انقلاب کرج گفت: ما از احترام و میزبانی کرج راضی هستیم. به جایی وابسته نیستیم و بله قربان نمی گوییم. فعلا در کرج میزبانی می کنیم تا ببینیم چه می شود.بعضی می گویند همه امکانات در تهران است ولی باور کنید شهرستان‌ها خیلی بهترند. الان همه ورزشگاه‌ها را مدرسه فوتبال کرده اند و شاید در آینده چیزی به ما هم رسید!

 

عنایتی که معتقد است فکر چنین روزهایی را کرده بوده گفت: پیش بینی چنین روزهایی را کرده بودیم. من خودم هم مهاجم بودم و از اینکه نمی توانیم گل بزنیم خیلی حرص می خورم. مهاجمان ما این توپ ها که به در و دیوار می زنند را در تمرین گل می کنند. بازگشت قاضی خیلی به ما کمک می کند ولی از ابتدای فصل به حضور یک مهاجم خارجی تاکید داشتیم که این گونه نشد.

 

او در رابطه با مصدومیت داریوش شجاعیان گفت: او از ناحیه همسترینگ آسیب دیده و باید ببینیم پزشک چه دستوری در موردش می دهد.

 

سرمربی هوادار در خصوص بازی استقلال و پرسپولیس گفت: نباید این سوال را از من می کردید. بهتر بود که بازی فردا برگزار شود، مگر چه اتفاقی می افتاد؟ من از سال گذشته تا الان خیلی چیزها دیده ام و خیلی از حرف ها را به موقع می زنم. به هیچ چیز در آینده خوش بین نیستم، سعی می کنم خودم را برای بدترین چیزها آماده  کنم و عینک بدبینی بزنم. به کسی وابسته نیستم و نه امتیاز می دهم و نه امتیاز می گیرم. از کسی هم نخواسته ام که تا الان کاری برایم انجام دهد و برای همه چیز خودم تلاش کرده ام. تقدیر برای من هر چه باشد همان خواهد شد.

 

او با ابراز تاسف از وضعیت بد پدیده و دیگر تیم های مشهدی گفت: واقعا متاسفم! 5-6 در آن شهر هستند که منبع بدبختی ما هستند. اگر آنها بروند همه چیز درست خواهد شد. این ها همیشه هستند و خودشان را به مظلومیت می زنند. این همه منابع در مشهد هست اما نمی دانم چرا از تیم ها حمایت نمی شود. حمیداوی خیلی مردانگی کرد، ما باید 5 سال پیش نماینده مان را از دست می دادیم ولی او اجازه نداد و تیم داری کرد. به اتفاقات شهرخودرو کاری ندارم ولی تیم اگر دست همان افراد بود 5-6 سال پیش فاتحه مشهد خوانده می شد.

دیدگاه‌ها