کد خبر : 1796178 | 14 آذر 1400 ساعت 02:14 | 31.3K بازدید | 15 دیدگاه

نمایشی کامل و فوق العاده داشتیم

آنچلوتی: اغراق نکنید، لالیگا هنوز به نام رئال نشده

سرمربی ایتالیایی رئال معتقد است نباید در باد این پیروزی های متوالی خوابید چرا که تا پایان لالیگا زمان زیادی باقی مانده است.

آنچلوتی: اغراق نکنید، لالیگا هنوز به نام رئال نشده

به گزارش "ورزش سه"، هفته شانزدهم لالیگا امشب با دیدار تیم‌های رئال سوسیه‌داد و رئال مادرید پیگیری شد که رئال مادرید با نتیجه 0-2 بر میزبان خود غلبه کرد.

در دقیقه 17 مسابقه، کریم بنزما دچار مصدومیت شد و جای خود را به لوکا یوویچ داد. یوویچ که در سال‌های حضورش در مادرید فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است، گل اول کهکشانی‌ها را برای وینیسیوس جونیور ساخت و گل دوم رئال را در دقیقه 57 وارد دروازه سوسیه‌داد کرد.

رئال مادرید که ششمین پیروزی پیاپی خود در لالیگا را رقم زد، با 39 امتیاز و اختلافی هشت امتیازی نسبت به تیم دوم، صدرنشین لالیگا باقی ماند.

 

 

1670954

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« این یک بازی کامل از جانب ما بود و تیم را بسیار منسجم دیدم. در 30 دقیقه ابتدایی تیم برتر زمین بودیم و سپس سوسیداد کمی کنترل بازی را در دست گرفت. در نیمه دوم نیز همه چیز در اختیار ما بود و از هر نظر عالی کار کردیم. خوشحالم که تیم در دفاع نیز به خوبی کار می کند. حالا اعتماد به نفس بیشتری هم داریم. آمارها نیز می گویند که تا به اینجای فصل خوب کار کرده ایم.»

 

 

1670945

 

 

درخشش وینیسیوس و یوویچ:« در مورد وینیسیوس چیز بیشتری نمی توان گفت. او امشب عالی بود و بازی به بازی نیز بهتر می شود. کاملا هم در خدمت تیم است و چه در حمله و چه در دفاع، مشارکت بالایی دارد. در مورد یوویچ باید بگویم که بسیار خوب کار کرد و باید نمایش خوب او را ستود. یک پاس گل داد و گل دوم را هم به زیبایی زد. او در لحظه گلزنی به خوبی خود را در موقعیت گل قرار داد.»

 

 

1670898

 

 

مصدومیت بنزما:« کریم کمی درد داشت و نخواستم به او فشار بیاورم. مصدومیتش اصلا جدی نیست، هرچند بعید است به بازی اینتر برسد.»

 

قهرمانی:« دوست ندارم کسی تصور کند این لالیگا از حالا تمام شده و ما قهرمان خواهیم شد. هنوز به نیمه های فصل هم نرسیده ایم و راهی طولانی در پیش است. اینکه بگوییم این یک پیروزی قهرمانانه بود اغراق آمیز است. این بازی تمام شد و هفته بعد دربی را در پیش داریم. با احترام به اتلتیکو، هدف مان یک پیروزی دیگر است.»

 

 

دیدگاه‌ها