کد خبر : 1796233 | 14 آذر 1400 ساعت 12:06 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

وزیر ورزش، موافق واگذاری تبلیغات محیطی

حرکت پیش آورنده استقلال درباره تبلیغات محیطی با حمایت وزیر ورزش و جوانان همراه بوده است.

وزیر ورزش، موافق واگذاری تبلیغات محیطی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد قانع شدن سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در مورد تبلیغات محیطی که با تنش های فراوان بین استقلال و سازمان لیگ همراه بود، در نهایت به واسطه نظر مثبت وزیر ورزش به سمت واگذاری رفت.


سجادی که روز گذشته در جریان توافق نهایی بین دو طرف نیز در جلسه حضور داشت، در حاشیه دربی و در ورزشگاه آزادی در این باره صحبت کرد و این مساله را یک اتفاق فرخنده و مبارک برای فوتبال ایران دانست.


جالب اینکه او در صحبت هایش این موضوع جزو برنامه های عزیزی خادم دانست و اعلام کرد که رییس فدراسیون فوتبال می خواسته این اتفاق را رقم بزند. در حالی که به نظر می رسد تلاش ها و سماجت مدیرعامل استقلال بود که در نهایت این ماجرا را رقم زد.


وزیر ورزش درباره واگذاری تبلیغات محیطی دربی به باشگاه استقلال گفت: «اتفاق ارزشمندی رخ داد و باید بابت آن از  عزیزی خادم تشکر کنم. تصمیم خوبی گرفته و هماهنگی خوبی اتخاذ شده است. اتفاق جالبی بود که برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داد و امیدوارم مبارک باشگاه های عزیزمان باشد. این اتفاق فواید زیادی دارد و بابت آن از عزیزی خادم تشکر می‌کنم و می‌دانم که این موضوع جزو برنامه‌های ایشان بوده است.»


او در ادامه افزود: « امیدوارم محاسن و فواید این مسئله به فوتبال باشگاهی کشور برگردد. باشگاه‌های ارزشمندی داریم و امیدوارم موفق باشند. این اتفاق فرخنده و مبارک را به فوتبال ایران تبریک می‌گویم.»

 

دیدگاه‌ها