کد خبر : 1796675 | 16 آذر 1400 ساعت 13:41 | 42K بازدید | 13 دیدگاه

مذاکرات جدی مدافع چلسی با بارسلونا

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع چلسی، در حال مذاکره جدی برای پیوستن به بارسلونا در تابستان آینده است.

مذاکرات جدی مدافع چلسی با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آسپیلیکوئتا در سال 2012 از مارسی جدا شد و به استمفوردبریج آمد و از آن زمان قهرمانی‌ها و افتخارات بسیاری را با این تیم تجربه کرده است.

قرارداد این مدافع 32 ساله با چلسی در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و او می‌تواند به عنوان بازیکن به هر تیمی ملحق شود.

این شرایط به این معناست که آسپیلیکوئتا می‌تواند از ابتدای ژانویه با هر تیمی خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده و حتی پیش قراردادی را نیز با آنها به امضا برساند.

حالا ال ناسیونال مدعی شده که این بازیکن اسپانیایی مذاکرات جدی و پیشرفته‌ای را با بارسلونا انجام داده و شانس زیادی برای پوشیدن پیراهن این تیم دارد.

 

1471493

 

این روزنامه خبر داده که ژاوی، سرمربی جدید بارسلونا، علاقه بسیاری به جذب کاپیتان چلسی دارد و خوان لاپورتا و دیگر مدیران این باشگاه نیز با انجام این انتقال موافق هستند.

با این حال، جذب این بازیکن می‌تواند خبر بدی برای دنی آلوس باشد که به تازگی به نوکمپ بازگشته است.

این بازیکن به تازگی قراردادی را با بارسا به امضا رسانده اما تا ماه ژانویه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود و حضور آسپیلیکوئتا نیز به این معناست که قرارداد او در سال دیگر تمدید نخواهد شد.

توماس توخل این فصل تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی چلسی را به این مدافع بسپارد اما او در چند هفته خیر جایی در ترکیب چلسی نداشته و از هفت بازی آخر در لیگ برتر تنها در یک بازی به میدان رفته است.

 با این حال گفته می‌شود که مدیران آبی‌های لندن در تلاش هستند که قرارداد او را تمدید کنند، هرچند تا به حال موفقیتی در این زمینه کسب نکرده‌اند.

دیدگاه‌ها