کد خبر : 1796681 | 16 آذر 1400 ساعت 14:19 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

نقی‌پور رفت، حمیسی مجدداً در ساختمان سئول

بازگشت دوباره رئیس به حراست فدراسیون فوتبال

امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست حراست فدراسیون فوتبال با حضور رئیس فدراسیون و رئیس حراست وزارت ورزش در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

بازگشت دوباره رئیس به حراست فدراسیون فوتبال

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تغییر و تحولات انجام شده در دولت و استقرار دولت سیزدهم، رضا نقی‌پور که مسئولیت حراست فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، به عنوان مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری برگزیده شد تا عملاً عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال برای این حوزه به دنبال شخص دیگری باشد.

 

بعد از حدود 3 ماه بلاتکلیفی، سرانجام محمدحسین حمیسی که تا 2 سال در همین کسوت مشغول به فعالیت بود، با تایید حراست وزارت ورزش و جوانان به سرپرستی حراست فدراسیون فوتبال منصوب شد و امروز نیز مراسم تودیع نقی‌پور و معارفه حمیسی برگزار شد.

در این جلسه که در محل سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، مجید شهیدی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، حسن کامرانی فر، دبیرکل، شهره موسوی، نایب رئیس زنان و جمعی از دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، در ادامه از حسن انجام وظیفه توسط رضا نقی پور رییس سابقه حراست فدراسیون فوتبال تقدیر و تشکر و در ادامه برای محمدحسین حمیسی سرپرست جدید حراست فدراسیون فوتبال آرزوی موفقیت کرد.

 

1671725

 

1671727

 

1671729

 

1671726

 

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال هم ضمن قدردانی از تلاش‌های رضا نقی‌پور در جایگاه ریاست حراست فدراسیون همکاری رییس سابقه حراست فدراسیون را تجربه‌ای مطلوب بیان کرد. هم‌چنین برای این مدیر در سمت جدید خود در جایگاه مدیرکلی تشریفات نهاد ریاست جمهوری آرزوی توفیق کرد.

 

رییس فدراسیون فوتبال هم‌چنین با اشاره به سابقه حضور حمیسی در حراست و حضور مجدد او در فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بدون هیچ تردیدی نگاه ما در فدراسیون تعامل همه جانبه با وزارت ورزش و جوانان است و قدردان حمایت وزارت ورزش هستیم. اینکه آقای حمیسی وقتی قرار شد دوباره به این سمت برگردند و حراست وزارت ورزش هم مهر تاییدی روی این اتفاق زدند، نشانه این است که در دوره قبلی مدیریتی حتما منشا اتفاقات خیر برای فدراسیون بودند که الان وقتی بحث بازگشت ایشان مطرح شد همه از این اتفاق راضی هستند.

 

رضا نقی پور، مدیر سابق حراست فدراسیون فوتبال نیز حضورش را در فدراسیون فوتبال از بهترین تجربه های کاری خود عنوان کرد از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همکاران خود در حراست فدراسیون قدردانی کرد.

دیدگاه‌ها