کد خبر : 1796689 | 16 آذر 1400 ساعت 15:05 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

مهدی بازهم گل می زند؟

ماموریت دشوار طارمی برابر دژ مادرید (عکس)

هواداران پورتو امشب امید زیادی به گلزنی طارمی مقابل اتلتیکو مادرید در شبی دارند که سرنوشت صعود گروه دوم لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا 22-2021 امروز وارد شب پایانی خود می شود و در یکی از حساس ترین دیدارها، تیم های پورتو و اتلتیکو مادرید در پرتغال به مصاف هم خواهند رفت؛ تیم های دوم و چهارم گروه مرگ این دوره معادله نسبتا پیچیده ای برای صعود به عنوان تیم دوم پیش روی خود می بینند. با توجه به تمامی این معادلات، پورتو اگر حریف خود را شکست دهد، تحت هر شرایطی و بدون توجه به نتیجه بازی لیورپول – میلان می تواند به عنوان تیم دوم صعود کند.

 

در چنین شرایطی همه نگاهها در ورزشگاه دراگو به مهدی طارمی دوخته خواهد شد؛ مهاجمی که بارها با گل ها، پاس گل ها و پنالتی هایش ناجی پورتو در میادین دشوار بوده است. طارمی امشب برای درخشش مقابل اتلتیکو، دژ دفاعی مستحکم این تیم را پیش رو دارد. خط دفاعی تیم سیمئونه همواره یکی از سخت گیرترین و موفقترین خطوط دفاعی فوتبال اروپا در طی این چند سال اخیر بوده که با حضور اوبلاک در درون دروازه، گل زدن به این تیم کار آسانی به حساب نمی آید.

 

1671742

 

1671741

 

1671740

اگر گل طارمی مقابل اتلتیکو قبول می شد، پورتو اینک با دو امتیاز بیشتر، صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کرده بود.

 

 

مهدی طارمی اما در بازی رفت قفل دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد اما داور گل او را مردود اعلام کرد کرد؛ تصمیمی که بسیار جنجالی و بحث برانگیز بود. روی پاس به عقب اشتباه بازیکن حریف، طارمی به خوبی توپ را تعقیب کرده و در تقابل با اوبلاک آن را از خط دروازه عبور داد؛ در این صحنه تعادل طارمی روی خطای دروازه بان حریف به هم خورد ولی داور در عین ناباوری نه گل را قبول کرد و نه برای پورتو پنالتی گرفت، بلکه به دلیل برخورد توپ به دست مهاجم ایرانی که در حین زمین افتادن رخ داده بود، گل او را مردود اعلام کرد!

 

طارمی در پایان آن بازی در مورد تصمیم داور گفته بود: "اگر آن توپ گل نبود، پنالتی روی من واضح بود. ولی به هر حال آن بازی گذشته است. تمرکزمان همیشه رو به جلو است." اینک بازی برگشت از راه رسیده و تمرکز رو به جلوی طارمی و یارانش می تواند در خانه به شکست دادن اتلتیکو بیانجامد و این اتفاق قطعا با گلزنی مهدی شیرین تر هم خواهد شد که البته کار بسیار سختی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها