کد خبر : 1796692 | 16 آذر 1400 ساعت 14:35 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

شوک به آنتونیو کونته؛ موج شیوع کرونا در تاتنهام

با مثبت شدن تست کرونای چند عضو باشگاه تاتنهام تمرینات این تیم مختل شده و ممکن است بازی هفته بعد سپیدپوشان لندنی برابر برایتون نیز به تعویق بیفتد.

شوک به آنتونیو کونته؛ موج شیوع کرونا در تاتنهام

 به گزارش "ورزش سه"، تست کرونای 6 بازیکن و دو مربی تاتنهام در آستانه شروع برنامه پرفشار بازی‌‌های فوتبال انگلیس (از اواخر ماه دسامبر 2021 تا فوریه 2022) مثبت شده است و به این ترتیب آنها به قرنطینه رفته‌اند. حتی احتمال دارد که تعداد مبتلایان افزایش هم پیدا کند. هنوز هیچ تصمیمی درباره بازی‌های پیش روی تیم تحت هدایت آنتونیو کونته اتخاذ نشده و قرار است که فردا دور جدیدی از تست‌گیری از افراد مبتلا صورت بگیرد.

 

 

1671255

 

 

تاتنهام روز پنجشنبه هفته جاری در هفته پایانی از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا در یک بازی محکوم به پیروزی به مصاف تیم رن فرانسه می‌رود و بعد از آن‌هم در لیگ برتر انگلیس میهمان برایتون خواهد بود. این در شرایطی است که تمرینات تیم سفیدپوش لندن در نتیجه شیوع کرونا دچار اختلال شده است.

در صورتی که نتیجه دور جدید تست‌های PCR بازیکنان تاتنهام مثبت شود، احتمال تغییر در برنامه بازی‌های این تیم وجود دارد. در ابتدای فصل جاری، تست کرونای دو تن از بازیکنان تاتنهام مثبت شد، اما تست‌های تکمیلی نتیجه تست‌های اولیه را نقض کرد.

 

 

1660713

 

 

تاتنهام از زمانی که آنتونیو کونته هدایتش را برعهده گرفته است، روند خوبی را در پیش گرفته و در رقابت‌‌های داخلی تن به شکست نداده است. در این مقطع تیم لندنی، برابر رقبایی مانند لیدز، برنتفورد و نوریچ به برتری رسیده است.

دیدگاه‌ها