کد خبر : 1796694 | 16 آذر 1400 ساعت 15:18 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

تا پایان بازسازی زمین شهدای ساری و وطنی قائمشهر؛

نامه رسمی؛ نساجی در مشهد میزبان می‌شود؟

رئیس هیات فوتبال استان مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان این استان در نامه‌نگاری‌های جداگانه درخواست خود را برای میزبانی تیم نساجی در مشهد به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، موضوع میزبانی‌های نساجی در لیگ بیست و یکم به یک چالش برای این تیم تبدیل شده، چرا که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در حال بازسازی است و زمین شهدای ساری کیفیت لازم برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر را ندارد و از این حیث، ساکت الهامی سرمربی نساجی بارها در صحبت‌های خود انتقاداتی را نسبت به این مسئله بیان کرده بود.

 

پیش از دیدار هفته هشتم مقابل شهرخودرو، نامه‌نگاری‌های برای انتقال میزبانی به مشهد و میزبانی نساجی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مطرح شد اما این مسئله مورد تایید قرار نگرفت.

 

با این‌حال مجدا نامه‌نگاری‌های برای انتقال میزبانی از ساری به مشهد انجام شده و درزی خلردی رئیس هیات فوتبال استان مازندران و رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به سازمان لیگ و اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی، درخواست خود را در این زمینه مطرح کرده‌اند.

 

1671745

 

1671746

 

میزبانی بعدی نساجی در لیگ، در هفته دهم انجام خواهد شد، جایی که شاگردان الهامی باید از آلومینیوم اراک 24 آذرماه میزبانی کنند؛ باید دید در فاصله 8 روز تا انجام این مسابقه، آیا نامه‌نگاری و درخواست مسئولان مورد موافقت قرار خواهد گرفت و شاگردان الهامی در ورزشگاه امام رضا(ع) میزبانی می‌شوند یا مجدداً مخالفتی با درخواست آن‌ها انجام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها