کد خبر : 1796716 | 16 آذر 1400 ساعت 16:45 | 71K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای TeamTalk

خرید بزرگ پی اس جی نیامده می‌رود؟

جینی واینالدوم ستاره هلندی پی اس جی قصد بازکشت به لیگ برتر انگلیس را دارد.

خرید بزرگ پی اس جی نیامده می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل تابستان به نظر می رسید انتقال رایگان جینی واینالدوم به بارسلونا قطعی باشد، اما پاری سن ژرمن خیلی سریع وارد عمل شده و موفق به توافق با هافبک هلندی و سابق مرسی سایدی ها شد اما جینی واینالدوم شروع خوبی در ترکیب تیم جدید خود نداشت و مشخص بود این بازیکن دچار افت محسوسی شده است.

 

 

1660998

 

 

حتی ماه گذشته اخباری در مورد عدم تمایل طرفین به ادامه همکاری و احتمال فسخ قرارداد بین جینی واینالدوم و باشگاه پاری سن ژرمن نیز منتشر شده بود اما خود بازیکن اعلام کرد فقط به پی اس جی فکر می کند هرچند رسانه های انگلیسی امروز اخباری متفاوت در مورد او منتشر کردند.

 

 

1655658

 

 

واینالدوم که بالاخره توانسته جایگاه خود در ترکیب پی اس جی را پیدا کند، همچنان از حضور در این باشگاه ناراضی است و قصد بازگشت به فوتبال انگلیس را دارد. طبق ادعای "TeamTalk"، نیوکاسل سخت خواهان جذب اوست و مذاکراتی هم با وی و مدیر برنامه هایش داشته است. ستاره هلندی که فصل 16-2015 برای کلاغ ها بازی می کرد، بی میل نیست تا به این باشگاه برگردد به خصوص که نیوکاسل با مالکان سعودی خود حالا ثروتمندتر از همیشه است.

طبق این گزارش، واینالدوم تلاش خود را خواهد کرد تا همین زمستان مجوز جدایی بگیرد هرچند که می داند، کار ساده ای پیش رو نخواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها