کد خبر : 1796758 | 16 آذر 1400 ساعت 19:25 | 29K بازدید | 21 دیدگاه

مراسم فیفا چطور؟

دلخوری لواندوفسکی؛ دلیل طعنه به لیونل مسی چه بود؟

به نظر می رسد رابرت لواندوفسکی بابت اتفاقات مراسم فیفای پارسال از لیونل مسی دلخور باشد.

دلخوری لواندوفسکی؛ دلیل طعنه به لیونل مسی چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، دیشب سکوت رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در مورد مراسم توپ طلا شکست و این مهاجم 34 ساله بعد از یک هفته در مورد عدم دریافت این جایزه در سال 2021 صحبت کرد. رابرت لواندوفسکی ابتدا مدعی شد به خاطر قرار گرفتن در رتبه دوم ناراحت شده و در ادامه در رابطه با اظهارنظر لیونل مسی بعد از دریافت جایزه نیز حرف زد.

 

مسی در همان مراسم مدعی شد رابرت لواندوفسکی لایق دریافت توپ طلای سال 2020 بوده و او لامیدوار است این جایزه به او اهدا شود، اما ستاره اهستانی به طعنه گفت امیدوار است این واکنش مسی واقعی باشد، نه حرف های پوچ و تو خالی.

 

1671810

 

اما به نظر می رسد دلیل اصلی رابرت لواندوفسکی اتفاقات مراسم فیفای سال 2020 و رای لیونل مسی در آن مراسم باشد. بر خلاف فرانس فوتبال، فیفا پارسال مراسم انتخاب بهترین بازین جهان را برگزار کرد و این جایزه به رابرت لواندوفسکی رسید. اما در ادامه رای همه بازیکنان شرکت کننده در این مراسم منتشر شده و معلوم شد لیونل مسی به ترتیب به نیمار، کیلیان امباپه و در نهایت به رابرت لواندوفسکی رای داده است.

 

در واقع به نظر می رسد لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود مدعی شده اگر لیونل مسی واقع او را بهترین بازیکن سال 2020 می دانسته، باید حداقل در مراسم فیفا رای اول یا دوم خود را به او می داده، نه نیمار یا کیلیان امباپه.  به هر حال لیونل مسی بعد از حدود یک سال ابراز امیدواری کرد نشریه فرانس فوتبال به زودی جایزه توپ طلای سال 2020 را به رابرت لواندوفسکی اهدا کند.

 

1671809

دیدگاه‌ها