کد خبر : 1796788 | 16 آذر 1400 ساعت 22:31 | 14.8K بازدید | 3 دیدگاه

پورتو جشن صعود می‌گیرد؟

طارمی به امید طلسم‌شکنی مقابل اتلتیکو

ستاره ایرانی پورتو یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با اتلتیکو مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو مقابل تیم رده چهارمی اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد.

 

مهدی طارمی پس از حضور ثابت در تمام مسابقات این فصل پورتو در لیگ برتر پرتغال و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب هم مثل همیشه در جمع نفرات اصلی تیمش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید قرار گرفته و امیدوار است برابر شاگردان سیمئونه دومین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر رساند و در اروپا دو گله شود.

 

 

 

1671862

 

 

ستاره ایرانی پورتو که در ۱۳ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال ۷ گل به ثمر رسانده و ۵ پاس گل داده و در یک بازی لیگ‌کاپ یک گل به ثمر رسانده، امشب در تلاش برای زدن دومین گل یا دومین پاس گل خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید اسپانیا است.

 

مهدی طارمی در هفت مسابقه رسمی اخیر پورتو در لیگ برتر و جام حذفی پرتغال و همچنین لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده و چهار پاس گل داده که انگیزه زیادی دارد طلسم گل نزدن خود را برابر اتلتیکو مادرید بشکند و دوباره برای پورتوی پرتغال بدرخشد.

 

تیم فوتبال پورتو در پنج مسابقه اخیرش در لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی، دو مساوی و دو شکست داشته و با ۵ امتیاز بالاتر از تیم‌های آ. ث. میلان و اتلتیکو مادرید ۴ امتیازی، در جایگاه سوم جدول گروه B قرار گرفته که در صورت برتری مقابل حریف اسپانیایی‌اش به مرحله حذفی راه پیدا می‌کند.

دیدگاه‌ها