کد خبر : 1796819 | 17 آذر 1400 ساعت 01:52 | 29.2K بازدید | 6 دیدگاه

پورتو و تبعید به لیگ اروپا؛

وقتی یاران طارمی هدیه کلوپ را پس فرستادند

در شبی که یک تساوی در خانه می‌توانست پورتو را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برساند، اما نتیجه دیگری برای شاگردان کونسیسائو رقم خورد.

وقتی یاران طارمی هدیه کلوپ را پس فرستادند

به گزارش "ورزش سه" شاگردان یورگن کلوپ در شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021-2022 و در شرایطی که میلان برای صعود به یک پیروزی نیاز داشت، نمایشی درخشان را از خود سن سیرو رقم زدند و در خاک ایتالیا نسخه شاگردان پیولی را پیچیدند تا میلان نه تنها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نرسد، که یاران زلاتان حتی فرصت حضور در لیگ اروپا را هم از دست بدهند.

 

شکست میلان در بازی همزمان، باعث شده بود تا فرصتی طلایی نصیب یاران مهدی طارمی شود و پورتویی‌ها با تنها یک امتیاز و تساوی در دیدار خانگی مقابل اتلتیکو مادرید به مانند آن‌چه در بازی رفت در مادرید رخ داده بود، می‌توانستند امشب در ورزشگاه دراگو جشن صعود خود به مرحله پلی‌آف را از گروه مرگ بگیرند.

 

اما فرصت‌سوزی طارمی و همبازیانش باعث شد تا تساوی خانگی به شکست 3-1 مقابل شاگردان سیمئونه تبدیل شود و صعود به همراه لیورپول از گروه مرگ به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا نصیب اتلتیکو مادرید شود.

 

مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو 81 دقیقه در زمین بازی بود و دو فرصت طلایی برای گلزنی داشت که یک ضربه طارمی جایی در چارچوب نداشت و موقعیت تک به تک او را هم یان اوبلاک مهار کرد.

 

با این وصف، شاگردان کونسیسائو فرصت طلایی به دست آمده از شکست میلان و هدیه‌ای که شاگردان کلوپ برای آن‌ها فرستاده بودند را قدر ندانستند و با شکست خانگی مقابل حریف مادریدی خود، کارشان در گروه مرگ با 5 امتیاز از 6 بازی به پایان رسید تا یاران طارمی هم به مانند یاران سردار آزمون در زنیت عازم لیگ اروپا شوند و حالا دو ستاره ایرانی باید در سطح دوم تورنمنت باشگاهی در قاره سبز به رقابت بپردازند.

دیدگاه‌ها