کد خبر : 1796886 | 17 آذر 1400 ساعت 13:01 | 23.3K بازدید | 37 دیدگاه

امباپه: مسی هنوز هم همان مسی است

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر کلوب بروژ به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

امباپه: مسی هنوز هم همان مسی است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف کلوب بروژ رفت و موفق شد با نتیجه1-4 از سد این تیم عبور کند. 


کیلیان امباپه دو گل اول و لیونل مسی دو گل دیگر پی اس جی را در این بازی به ثمر رساندند  و پاس گل اول مسی در این بازی را نیز این بازیکن فرانسوی ارسال کرد. 


نیمار به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت اما به نظر می‌رسد که پی اس جی برای پیروزی نیاز چندانی به حضور این بازیکن ندارد و زوج مسی و امباپه به خوبی می‌توانند این تیم را پیش ببرند. 


امباپه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« بازی با لئو مسی آسان است، او بهترین بازیکن دنیا است. او چند روز قبل برنده توپ طلا شد و امروز دو گل زد. مسی خوشحال است و من امیدوارم که او بتواند در آینده بیشتر به ما کمک کند.»


این بازیکن در ادامه به RMC اسپورت گفت:« ما به مسی نیاز خواهیم داشت. او هنوز هم همان لیونل مسی است. ما در طول فصل به او نیاز داریم و من اطمینان دارم که او می‌تواند در لحظات مهم این فصل به ما کمک کند. این که با چنین اعتماد به نفسی قدم به دیدارهای مهم بگذارید بسیار خوب است. خوشحالم که امروز دو گل زد. این برای او از نظر شخصی اتفاق خوبی است اما در عین حال برای ما هم در آینده خوب است.»


همکاری درخشان امباپه و مسی و هماهنگی این دو فوق ستاره با یکدیگر خبر بسیار خوبی برای پاری سن ژرمن در طول این فصل خواهد بود و به نظر می‌رسد که آنها بیشتر از همیشه به رویای فتح لیگ قهرمانان نزدیک باشند.

دیدگاه‌ها