کد خبر : 1797095 | 18 آذر 1400 ساعت 20:57 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

بونوچی: یوونتوس باید به یک چهارم نهایی CL برسد

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، معتقد است که این تیم باید در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان حاضر باشد.

بونوچی: یوونتوس باید به یک چهارم نهایی CL برسد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس موفق شد با پیروزی در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر مالکو و تساوی چلسی برابر زنیت سن پترزبورگ به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند.

آنها به عنوان صدرنشین کار راحت‌تری را در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در پیش دارند و بونوچی انتظار دارد که این تیم موفق به صعود به مرحله بعدی نیز بشود.

این مدافع ایتالیایی در کنفرانس خبری گفت:« اشتباه است اگر بگوییم که بایرن مونیخ، چلسی، رئال مادرید و لیورپول چیزی بیشتر از یوونتوس در حال حاضر ندارند. ما تنها می‌توانیم با بهترین شرایط فیزیکی و روحی در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان حاضر شویم تا بتوانیم به یک چهارم صعود کنیم.»

 

1666602

 

بونوچی اضافه کرد:« کمترین هدف یووه این است که بتواند در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. هر قرعه‌ای که در انتظار ما باشد، چه اتلتیکو مادرید و چه پاری سن ژرمن، ما باید در بهترین حالت ممکن به این مسابقه قدم بگذاریم. ما باید حداقل به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم.»

یوونتوس با قرار گرفتن در صدر جدول گروهش حالا باید در انتظار قرعه‌کشی روز دوشنبه باشد تا در مرحله یک هشتم با یکی از تیم‌های پاری سن ژرمن، اتلتیکو مادرید، اسپورتینگ، بنفیکا، ویارئال (در صورت صعود) یا سالزبورگ روبرو شود.

این تیم شب گذشته با تک گل مویزه کین از سد مالمو عبور کرد و 15 امتیاز از شش بازی موفق شد به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان صعود کند. تنها باخت این تیم در مرحله گروهی برابر چلسی رقم خورد.

دیدگاه‌ها