کد خبر : 1799107 | 28 آذر 1400 ساعت 11:03 | 9.5K بازدید | 3 دیدگاه

لئوناردو بونوچی:

مشکل یوونتوس این بود که ثبات نداشتیم

لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس به تمجید از عملکرد این تیم در دیدار مقابل بولونیا پرداخت.

مشکل یوونتوس این بود که ثبات نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس این هفته و با گل های آلوارو موراتا و خوان کوادرادو موفق به کسب پیروزی در خانه بولونیا شد و با توجه به  اینکه آتالانتا در خانه مقابل رم شکست خورد، حالا بیانکونری فاصله خود را با چهار تیم برتر و منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان به پنج امتیاز کاهش داده است. لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه یوونتوس مدعی شد این تیم در بازی های گذشته نیز عملکرد خوبی ارائه داده، اما ثبات نداشته و این یکی از مشکلات اصلی بیانکونری بوده است.

 

1666602

 

لئوناردو بونوچی گفت: "ما همیشه باور داریم که باید تنها روی نتایج خودمان تمرکز کنیم. هر گاه با این رویکرد و اراده و البته با فداکاری و تکنیک بازی کنیم، نتایج خوبی حاصل می شود. این یک پیروزی مهم برای یوونتوس محسوب می شد. البته نگرش بازیکنان یوونتوس در بازی های دیگر هم همینگونه بود، اما مشکل اینجاست که ما ثبات نداشتیم. به عنوان مثال برای یک نیمه اینگونه بازی می کردیم و در ادامه همه چیز به کلی فرق می کرد.

 

حالا من نکات مثبت فراوانی از بازیکنان یوونتوس در زمین می بینم؛ پاس گل فدریکو برناردسکی و یک عملکرد درخشان دیگر از این بازیکن، پایان دوران ناکامی آلوارو موراتا در گلزنی و تلاش بی وقفه مویس کین در کناره ها. طبیعی است که گلزنی برای مهاجم مانند اکسیژن است، بنابراین وقتی این اتفاق رخ ندهد یک مهاجم دچار افت می شود. اما آلوارو موراتا باید به خاطر داشته باشد که تیم همیشه پشت او بوده و همه از این بازیکن حمایت می کنند."

دیدگاه‌ها