کد خبر : 1799768 | 01 دی 1400 ساعت 16:17 | 78.1K بازدید | 61 دیدگاه

همه چیز سلیقه‌ای است

پاسخ لواندوفسکی به سوالی سخت؛ مسی یا رونالدو؟

ستاره لهستانی بایرن یکی از مدعیان جدید توپ طلاست و تهدیدی جدی برای دو فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و رونالدو محسوب می شود.

پاسخ لواندوفسکی به سوالی سخت؛ مسی یا رونالدو؟

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا طی دو، سه سال اخیر بوده است. او موفق شد با بایرن مونیخ به تمام افتخارات ممکن دست پیدا کند و حتی بسیاری معتقد بودند که بالاتر از لیونل مسی، این ستاره لهستانی بود که باید توپ طلای سال 2021 را از آن خود می‌کرد؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و مسی هفتمین توپ طلای خود را به دست آورد.

 

 

1671028

 

 

ستاره لهستانی در دو فصل اخیر خیره کننده تر از همیشه ظاهر شده است. در واقع لواندوفسکی یکی از مهمترین دلایل فتح سه گانه توسط بایرن در سال 2020 بود. او همچنین در فصل گذشته بوندسلیگا 41 گل به ثمر رساند و رکورد گرد مولر را شکست.

علی رغم فتح همه جام ها با بایرن در سال 2020 و کسب جایزه مرد سال فیفا اما فرانس فوتبال در اقدامی عجیب تصمیم به لغو توپ طلا گرفت تا این جایزه که برنده اش قطعا لواندوفسکی بود از چنگ ستاره لهستانی خارج شود. بسیاری معتقدند که فرانس فوتبال باید توپ طلایی جداگانه را به لواندوفسکی اهدا کند.

 

 

1676337

 

 

ستاره بایرن که در دو سال گذشته جدی ترین تهدید برای لیونل مسی برنده هفت توپ طلا و رونالدو برنده پنج توپ طلا بوده، در پاسخ به سوالی قدیمی که از بین این دو فوق ستاره کدام را برتر می داند، گفت:« اینجا معیار خاصی را نمی توان برای مقایسه مسی و رونالدو در نظر گرفت و بیشتر بحث سلیقه مطرح است. از زمانی که وارد فوتبال حرفه ای شدم، مسی و رونالدو در سطحی بالاتر از دیگران بازی می کردند و در واقع دوئل توپ طلا همیشه بین این دو نفر بود. در نهایت باید ببینید که کدام یک به سلیقه فوتبالی شما نزدیک تر است.

واقعا پاسخ به این سوال سخت است. رونالدو فوتبالیستی سختکوش است و با تلاش زیاد به این جایگاه رسیده ولی به نظر می رسد برای مسی همه چیز راحت تر است و او استعدادی ذاتی دارد.»

 

 

1676338

 

 

از دست دادن توپ طلا:« دریافت جایزه به جزئیاتی کوچک ارتباط دارد و معتقدم هر چیزی باید در جای درستش باشد. می توانم تضمین کنم که به کار و تلاش سخت ادامه خواهم داد تا با ارائه بهترین عملکرد، بار دیگر شانس کسب توپ طلا را به دست بیاورم.»

 

 

1671816

 

 

حرف های مسی در مورد اینکه باید توپ طلایی به لواندوفسکی تعلق بگیرد:« صحبت‌های مسی واقعا من را تحت تاثیر قرار داد. آنها صرفا حرف‌هایی بیهوده نبودند و این لحظه بسیار خوبی در زندگی‌ حرفه‌ای من بود. من فقط چند کلمه رو در رو با مسی حرف زدم چون اسپانیایی من خیلی خوب نیست. من با امباپه به انگلیسی حرف زدم و او صحبت‌هایم را برای لئو ترجمه کرد. شب بسیار خوبی را سپری کردیم.»

دیدگاه‌ها