کد خبر : 1799835 | 01 دی 1400 ساعت 23:16 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرار بزرگ رقیب اسکوچیچ از خطر اخراج

کمیته تیم های ملی فوتبال امارات تصمیم گرفت که تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی از برت فان مارویک سرمربی هلندی خود حمایت کند.

فرار بزرگ رقیب اسکوچیچ از خطر اخراج

به گزارش "ورزش سه"،  کمیته جدید تیم های ملی فوتبال امارات در اولین جلسه خود به ریاست حمید الطایر تصمیم گرفت پیشنهادی را برای حفظ برت فان مارویک سرمربی هلندی تیم ملی این کشور تا پایان زمان قراردادش به هیئت مدیره فدراسیون فوتبال ارائه کند.

 

وب سایت الشارجه 24 در این زمینه نوشته است: کمیته تیم های ملی و امور فنی اتحادیه فوتبال امارات اولین جلسه خود را امروز در مقر فدراسیون در دبی با حضور حمید الطایر عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته تیم های ملی برگزار کرد.

 

در این جلسه مواردی در دستور کار و مورد بحث قرار گرفت که مهمترین آنها بررسی پرونده کادر فنی تیم ملی امارات بود. این کمیته به هیئت مدیره فدراسیون فوتبال توصیه کرد که کادرفنی فعلی به رهبری فان مارویک هلندی تا انتهای مهلت قراردادش و تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی در مارس 2022 در سمت خود ابقا شود.

 

پس از کسب نتایج ضعیف در مرحله مقدماتی جام جهانی، برت فان مارویک تا آستانه اخراج پیش رفت که کسب نخستین پیروزی در این رقابت ها و در دیدار ششم برابر لبنان، باعث شد فشارها و انتقادها از وی کمی کاسته شود ولی شکست سنگین 5 بر صفر مقابل قطر سبب شد تا اخبار درخصوص اخراج این مربی یک بار دیگر مطرح شود.

 

بدین ترتیب برت فان مارویک با از سرگیری مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در تاریخ 12 بهمن و در تهران، روی نیمکت امارات می نشیند و تیمش را برابر ایران هدایت می کند.

 

1676449

دیدگاه‌ها