کد خبر : 1799908 | 02 دی 1400 ساعت 22:52 | 49.6K بازدید | 1 دیدگاه

هازارد چلسی را فراموش کنید، او به تاریخ پیوست!

در کادنا سر معتقدند که ادن هازارد دوران چلسی را دیگر نخواهیم دید.

هازارد چلسی را فراموش کنید، او به تاریخ پیوست!

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد شب گذشته برای دومین بازی متوالی در ترکیب ثابت رئال قرار گرفت و 86 دقیقه نیز در زمین بود. در بازی قبلی برابر کادیز هازارد توانسته بود پس از دو سال یک بازی را 90 دقیقه کامل در میدان بماند.

 

 

1676487

 

 

هازارد همانند بازی با کادیز توانست نمایش تقریبا خوبی ارائه دهد و بازهم بدشانس بود که موفق به گلزنی نشد. برابر کادیز یک ضربه سر او را دروازه بان با کف دست راهی کرنر کرد و دیشب نیز شوت زمینی محکم او با واکنش عالی گلر ببلبائو برگشت داده شد.

هازارد در سمت راست زمین پرجنب و جوش بود و کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی ضمن تمجید از او گفت:« هازارد برگشته است».

 

 

1676632

 

 

آنتونیو رومرو کارشناس اسپانیایی اما با نظر کارلتو چندان موافق نیست. او به کادنا سر گفت:« هازارد برگشته؟ اگر در مقام مقایسه با دوران حضور او در چلسی بخواهیم حرف بزنیم که هرگز نمی توان ادعا کرد این همان هازارد گذشته است. معتقدم او از لحاظ بدنی هنوز مشکلاتی دارد که مانع از بازگشت او به فرم سابق شده اما از لحاظ ذهنیتی، هازارد همچنان یک ستاره بزرگ است که در میدان هر کاری در توانش باشد را انجام می دهد.

برابر کادیز و بیلبائو او تا جایی که توان داشت دوید و سعی می کرد در حملات رئال موثر باشد. از نظر من باید هازارد دوران چلسی را فراموش کنیم چون آن بازیکن دیگر بر نمی گردد.»

 

 

دیدگاه‌ها