کد خبر : 1799910 | 02 دی 1400 ساعت 23:54 | 66.7K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو:

احتمال یک معاوضه بازیکن جذاب بین بارسا و آرسنال

در اسپانیا ادعا شده است که بارسلونا به آرسنال پیشنهاد معاوضه بازیکن داده است.

احتمال یک معاوضه بازیکن جذاب بین بارسا و آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که اعلام شد بارسلونا با فران تورس مهاجم اسپانیایی سیتی به توافق رسیده و به زودی انتقال او قطعی خواهد شد. بارسا قرار است 55 + 10 میلیون یورو به سیتی پرداخت کند تا تورس اولین نیروی تقویتی زمستان بارسا باشد اما او آخرین خرید زمستانی بارسا نخواهد بود.

 

 

1658153

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، بارسلونا در تلاش است تا بتواند با آرسنال یک معاوضه بازیکن انجام دهد. باشگاه کاتالان فیلیپ کوتینیو که در برنامه های ژاوی جایی ندارد را به توپچی ها پیشنهاد داده و در عوض قصد دارد پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی را جذب کند.

اوبامیانگ با خشم و غضب میکل آرتتا سرمربی آرسنال روبرو شده و نه تنها بازوبند کاپیتانی از وی پس گرفته شد که از تیم اول نیز کنار گذاشته شده است.

 

 

1673979

 

 

در انگلیس ادعا می کنند آرسنال قصد فروش اوبامیانگ در انتقالات زمستانی را ندارد اما شاید پیشنهاد بارسلونا بتواند نظر آنها را عوض کند. کوتینیو با سابقه چند فصل درخشش در لیورپول به خوبی با فضای فوتبال انگلیس آشناست و می تواند خط  میانی توپچی ها را در نیم فصل دوم متحول کند. اوبامیانگ هم می تواند به داد خط حمله ناتوان بارسلونا بیاید. باید دید در نهایت این معاوضه رخ خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها