کد خبر : 1799952 | 02 دی 1400 ساعت 23:24 | 33.2K بازدید | 1 دیدگاه

مارتین اودگارد:

پیوستن از رئال به آرسنال، تصمیم درستی بود

ستاره نروژی سابق رئال تصمیم به جدایی اش را درست و منطقی عنوان کرد.

پیوستن از رئال به آرسنال، تصمیم درستی بود

به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد ستاره نروژی بالاخره توانسته جایگاهی ثابت در ترکیب آرسنال پیدا کند و آسمان لندن برای او آفتابی تر از همیشه شده است.

 

 

1663265

 

 

این در حالی است که تا ماه گذشته اودگارد وضعیتی متفاوت را تجربه می کرد. اینگونه تصور می‌شد با پیوستن به آرسنال، مارتین اودگارد به یک مهره اصلی در این تیم تبدیل شود اما تا یک ماه پیش اوضاع در لندن نیز برای ستاره نروژی خوب پیش نمی رفت و او اغلب نیمکت نشین بود. عملکرد ضعیف مارتین اودگارد باعث شده بود که انتقادات زیادی نسبت به این بازیکن در توئیتر مطرح شود و حتی او تصمیم گرفت که صفحه رسمی خود را در این شبکه اجتماعی حذف کند.

اودگارد فصل گذشته نیم فصل خوبی در جمع توپچی ها داشت و در بازگشت به رئال نیز درخواست کرد با انتقال دائمی اش موافقت شود. آرسنال اکنون در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و روزهای خوبی را سپری می کند.

 

 

1651687

 

 

ستاره نروژی در مورد شرایط فعلی خود در آرسنال گفت:« در آرسنال خیلی خوشحالم. فکر می کنم پیوستن به آرسنال با توجه به شرایطم در رئال مادرید، تصمیم درستی بود. من وقتی 16 سالم بود با رئال مادرید قرارداد بستم و زمان مناسبی برای توجه به آینده بود. فکر کردم آرسنال برای من عالی است. من از سن کم درگیر شرایط مختلفی بوده ام و حالا اینجا هستم، در تیمی فوق العاده و پر از بازیکنان جوان. ما در حال پیشرفتیم و در مسیر درستی قرار داریم. آرسنال جاه طلب است و حس خوبی از حضور در این تیم دارم.»

دیدگاه‌ها