کد خبر : 1799990 | 02 دی 1400 ساعت 23:52 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آ. ا. ک آتن با ۳ ملی‌پوش ایرانی

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با بازی سه بازیکن ایرانی خود برابر کیفیسیاس به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کرواسی، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در حالی که برخلاف دو بازی گذشته‌اش میلاد محمدی و کریم انصاری‌فرد را جزو ۱۱ بازیکن اصلی خود می‌دید و احسان حاج‌صفی را روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم کایساریانیس با تیم دسته دومی کیفیسیاس دیدار کرد.

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که در مسابقه رفت جام حذفی و با گلزنی کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی به برتری ۴ بر صفر مقابل کیفیسیاس رسیده بود، امشب هم به تساوی خارج از خانه برابر این تیم دست یافت تا به مرحله بعد راه پیدا کند.

 

 

 

1676717

 

 

آ. ا. ک آتن که پس از یک مساوی و چهار پیروزی طی پنج مسابقه پیاپی در دیدار سه روز قبل شکست خورده بود، در دیدار امشب هم با نتیجه یک بر یک برابر کیفیسیاس متوقف شد، اما به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی یونان راه یافت.

 

میلاد محمدی که پس از دو مسابقه دوری از فهرست آ. ا. ک آتن به دلیل آسیب دیدگی در دیدار امشب به ترکیب تیمش بازگشته بود، حضور کامل مقابل کیفیسیاس داشت.

 

کریم انصاری‌فرد نیز در دیدار امشب ۹۰ دقیقه مقابل کیفیسیاس بازی کرد و احسان حاج‌صفی نیز به‌عنوان سومین تعویضی آ. ا. ک آتن از دقیقه ۸۲ وارد زمین شد تا هر سه ملی‌پوش ایرانی در شب صعود تیمشان به میدان رفته باشند.

 

1676716

دیدگاه‌ها