کد خبر : 1800865 | 07 دی 1400 ساعت 13:11 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

در عملکرد موفق تیم همه سهیم هستند

لطفی: نیم فصل متفاوتی در انتظار نفت MIS است

مدافع باتجربه نفت مسجدسلیمان بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی و کلین شیت این تیم در این جدال، مدعی است شرایط از حیث نتیجه به سود طلایی‌پوشان خواهد بود.

لطفی: نیم فصل متفاوتی در انتظار نفت MIS است

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان موفق شد در دیدار برابر فجرسپاسی با دو گل به برتری برسد تا شرایط بعد از مدت‌ها به سود شاگردان فراز کمالوند باشد. نکته مهم این بازی موفقیت طلایی‌پوشان در بسته نگه داشتن دروازه خود بود. مجتبی لطفی مدافع باتجربه نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: جام حذفی فرصت خیلی مناسبی بود که ما بتوانیم به شرایط قبلی مان برگردیم وخیلی به ما کمک کرد و خوشبختانه بعد از جام حذفی هم در لیگ توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

وی که با علی عبدالله زاده هماهنگی خوبی در خط دفاعی نفت مسجدسلیمان دارد در این باره ادامه داد: فکر می‌کنم از ۱۱ بازی که در لیگ انجام دادیم بازی با فجرسپاسی یازدهمین کلین شیت را ثبت کردیم و خدا را شکر بدون گل خورده از بازی بیرون آمدیم ولی صرفاً به خاطر خط دفاعی نیست بلکه ساختار تیمی ما به درستی کار دفاعی را انجام می دهد و این فقط به خاطر مدافعان  نیست چون همه بچه ها زحمت می‌کشند که این تیم گل نخورد و قطعا اگر گل هم زده می‌شود تمام بچه ها زحمت کشیدند که گلی به ثمر رسیده. آمار به نام خط دفاع ثبت می‌شود ولی همه بچه‌ها در این موضوع سهیم هستند.

این بازیکن در مورد صحبت مربی نفت مسجدسلیمان مبنی بر اینکه ارزیابی از این تیم بماند برای نیم فصل دوم نظرش را اینگونه بیان کرد: همه در جریان یکسری از مسائل هستند که ما به عنوان آخرین تیم بسته شدیم و بدنسازی نکردیم و بازی تدارکاتی نداشتیم ولی هرچه از اول فصل فاصله گرفتیم فوتبال بهترین بازی کردیم و در امر نتیجه گیری خیلی از چیزها سهیم بود از جمله مسائل داوری که باعث شد رتبه ما اینجا جدول باشد کاری به این مسائل ندارم ولی از نظر کیفیت فنی اگر بخواهم صحبت کنم فکر می‌کنم  نمایش خوبی را در بازی‌های آن ارائه دادیم و امیدوارم از بازی‌های بعدی فوتبالی که بازی می‌کنیم همراه با نتیجه باشد تا شرایط مان را در جدول بهتر کنیم و همینطور که آقای عبداللهی گفتند نیم فصل دوم فرصت خوبی برای نفت باشد که بتواند توانایی هایش را بیشتر نشان بدهد.

 

لطفی  در پایان در مورد دیدار پیش‌رو با نساجی مازندران که در یک زمین بی طرف انجام می شود گفت: جای تاسف دارد وقتی که ما در سطح اول فوتبال یک مملکت بازی می‌کنیم حداقل امکانات باید شرایط میزبانی باشد. امیدوارم هر چه زودتر این مسائل برطرف شد و هر تیمی  بتواند در شهر خودش با بهترین امکانات میزبانی کند. نساجی بازیکنان باتجربه زیادی و مربی خیلی خوبی دارد و فارغ از شرایط میزبانی فکر می‌کنم فوتبال قشنگی را شاهد باشیم چون  هر دو تیم دوست دارند روی زمین بازی کنند و ورزشگاه نقش‌جهان هم این امکان را به ما می‌دهد که بتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم و از آنجایی که مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارند بازی جذابی را به نمایش خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها