کد خبر : 1803207 | 19 دی 1400 ساعت 09:08 | 29.3K بازدید | 2 دیدگاه

لگد به بطری؛ سولدو گذشت کرد (عکس)

تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر در خانه مقابل تیم فجر سپاسی به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت و با این نتیجه موقعیت این تیم در جدول رده بندی دستخوش تغییر نشد.

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اعتراض سامان نریمان جهان کاپیتان تراکتور در بازی قبلی (پرسپولیس) پیش بینی می شد سولدو از وجود این بازیکن در مصاف با فجر سپاسی بهره نبرد.

در بازی مقابل پرسپولیس و در دقیقه 74 بازی بعد ازاینکه سولدو تصمیم گرفت رضا دهقانی را به جای سامان نریمان جهان وارد زمین کند این بازیکن هنگام خروج از زمین با لگد به بطری اعتراض خود را به تصمیم سرمربی تیم نشان داد! اما سولدو در دیدار با فجر سپاسی باز هم به سامان نریمان جهان میدان داد و اینبار تصمیم گرفت او را تعویض نکند. این تصمیم او نشان می دهد رفتار سامان نریمان جهان را در بازی با پرسپولیس که در رسانه های گروهی بازتاب داشت، نادیده گرفت. شاید هم کاپیتان تراکتور بعد از بازی با پرسپولیس در صحبت هایی که با سرمربی تیم داشت از حرکت خود ابراز پشیمانی کرده باشد.

به هر صورت ترجیح سولدو این بود در روزهایی که تراکتور اصلا وضعیت خوبی در جدول رده بندی بازی ها ندارد با همه قوا به مصاف فجر سپاسی برود که در نهایت جدال این دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نکته جالب اینکه زننده گل تراکتور در بازی با فجر سپاسی همان بازیکنی بود که در برابر پرسپولیس به عنوان جانشین سامان نریمان جهان وارد میدان شده بود. یعنی رضا دهقانی. 

 

تراکتور با تک امتیازی که در بازی با فجر سپاسی به دست آورد شمار امتیازات خود را به عدد 12 رساند و هم اکنون تیم سیزدهم جدول بشمار می رود. معدل امتیازات این تیم از هر بازی کمتر از یک امتیاز است.

 

1681102

دیدگاه‌ها