کد خبر : 1803774 | 21 دی 1400 ساعت 20:47 | 60.2K بازدید | 31 دیدگاه

عدم ثبت شکایت فولاد از 2 مدافع استقلال

فرشید سمیعی در حاشیه جلسه کمیته استیناف گفت که فولاد از مرادمند و یزدانی شکایت نکرده است.

عدم ثبت شکایت فولاد از 2 مدافع استقلال

به گزارش "ورزش سه"،  پس از بازی استقلال و فولاد بود که بحث پیرامون شکایت باشگاه اهوازی نسبت به حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند 2 بازیکن آبی ها مطرح شد. فولادی ها اعتقاد داشتند دو مدافع یاد شده مشمول خدمت سربازی بوده و حضور آنها در استقلال غیرمجاز است.

 

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در حاشیه جلسه کمیته استیناف و رسیدگی به پرونده بازیکن گابنی گل گهر، درخصوص وضعیت پرونده شکایت فولاد از یزدانی و مرادمند پاسخ داد: نامه ای که باشگاه فولاد به سازمان لیگ ارسال کرده، شکوائیه نبود بلکه درخواست استعلام بوده است. این باشگاه در ذیل نامه اشاره کرده بود که هیچ گونه اتهامی را متوجه باشگاه استقلال نمی داند و این یک شکوائیه نیست.

 

او ادامه داد: در شکوائیه باید اتهام، متوجه کسی شود. از این رو نیز سازمان لیگ جواب این نامه را نداد و اعلام کرد ما مکلف نیستیم پاسخ استعلام ها را بدهم. چون اگر پاسخ استعلام فولاد را بدهیم، سایر باشگاه نیز استعلام سایر باشگاه ها را می خواهند و قصد دارند مدارک یکدیگر را ببینید. 

 

سمیعی در پایان گفت: سازمان لیگ اعلام کرد اگر کسی مدعی است، باید شکایت کند و چون فولاد در مدت قانونی برای شکایت را از دست داد در نتیجه هیچ شکایتی از طرف فولاد علیه استقلال ثبت نشده است.

دیدگاه‌ها