کد خبر : 1803916 | 22 دی 1400 ساعت 16:17 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد کومان با بایرن مونیخ تمدید شد

قرارداد کینگزلی کومان، ستاره فرانسوی تا سال 2027 با باشگاه بایرن مونیخ تمدید شد.

به گزارش "ورزش سه"، گرچه در ماه های اخر اخباری در مورد احتمال جدایی کینگزلی کومان و عدم توافق او برای تمدید قرارداد منتشر شده بود، اما این وینگر فرانسوی حالا به مدت پنج سال دیگر در مونیخ باقی خواهد ماند. کینگزلی کومان که گل آخرین قهرمانی بایرن مونیخ در مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، قرارداد خود را تا سال 2027 با این تیم تمدید کرده است.

 

کینگزلی کومان بعد از تمدید قرارداد خود گفت: "از رخ دادن این اتفاق خیلی خوشحالم، زیرا بایرن مونیخ یکی از بهترین باشگاه های جهان است و من می دانم که ما هنوز اهداف بزرگ زیادی در اینجا داریم. من از سال 2015 در این باشگاه هستم و احساس می کنم یک خانواده بزرگ داریم. اینجا همه چیز فوق العاده است. بهترین سالهای من به عنوان یک بازیکن هنوز در پیش است و خوشحالم که فصول پیش رو را در باشگاه بایرن مونیخ سپری خواهم کرد. بزرگترین هدف من قهرمانی دوباره لیگ قهرمانان اروپا و البته این بار در کنار هواداران باشگاه است."

 

الیور کان، مدیر باشگاه نیز در این رابطه گفت: "باشگاه های سراسر جهان به دنبال بازیکنانی با توانایی های کینگزلی کومان هستند. این تمدید قرارداد نمونه دیگری از جذابیت باشگاه ما در سطح بین المللی است. کینگزلی هویت خودش را از بایرن می داند او خانه ورزشی خود را در اینجا پیدا کرده است. "

 

1681985

 

1681984

 

1681986

دیدگاه‌ها