کد خبر : 1803957 | 22 دی 1400 ساعت 19:22 | 8.7K بازدید | 8 دیدگاه

مقابل استقلال از پیش بازنده نیستیم 

محبی: مسئولین پیگیر بازگشت کمالوند هستند

مربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال صحبت هایی را درباره مشکلات این تیم انجام داد.

محبی: مسئولین پیگیر بازگشت کمالوند هستند

به گزارش ورزش سه، پس از استعفای فراز کمالوند از سرمربیگری تیم نفت مسجدسلیمان امروز امیر محبی مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حاضر شد و پیش از صحبت درباره بازی درباره مشکلات این تیم صحبت کرد و گفت: قبل از اینکه راجع به مباحث فنی صحبت کنم می‌خواهم در غیاب آقای کمالوند موضوعاتی را مطرح کنم که شاید یک راهکاری باشد برای اینکه بدانیم چه اتفاقاتی اینجا افتاده و چه کارهایی باید انجام بدهیم. در روز اولی که آقای کمالوند به تیم نفت مسجدسلیمان تشریف آوردند، صحبت هایی که مسئولین و افرادی که ذی‌صلاح بودند با ایشان انجام دادند، همه می‌دانستند یک یا دو بازیکن از سال گذشته این تیم باقی مانده بود و با تمام مشکلات و کم و کاستی هایی که داشتیم شروع به کار کردیم و حدود بیست روز قبل از مسابقات آقای کمالوند تیم را تحویل گرفتند.

 

او ادامه داد: ما اینجا خیلی مشکلات داشتیم و مسئولین تا جایی که می‌توانستند زحمت کشیدند. کم و کاستی ها خیلی به تیم ما لطمه زده است. ما متاسفانه بدنسازی نکردیم. بچه ها خوب هستند ولی در پست هایی ضعف داشتیم که نتوانستیم برطرف کنیم و آن هم به این دلیل بود که دیر شروع به جذب بازیکن کرده بودیم و باشگاه هم از روز بازیکنی در اختیار نداشته است. همه اینها دست به دست هم داد. برای موفقیت یک تیم عوامل متعددی باید دست به دست هم بدهند که این موفقیت به دست بیاید. متاسفانه ما اکثر این کمبود ها را در طول فصل حس کردیم. با تمام زحمت هایی که مسئولین و متولیان این تیم کشیدند متاسفانه کم و کاستی ها همچنان ما را اذیت کرد. ما در طول فصل هم می‌دانستیم روزهای سختی در پیش داریم و این روزها را پیش بینی کرده بودیم ولی می‌دانستیم که روز به روز این شرایط را به نفع خودمان می‌کنیم و به زمان نیاز داشتیم که شرایط تاکتیکی تیم‌ مهیا شود و هفته به هفته بهتر شویم. همینطور هم ادامه دادیم.

 

محبی با بیان اینکه بدشانسی گریبانگیر تیم نفت مسجدسلیمان بوده است، عنوان کرد: نمی‌خواهم بگویم که همه چیز بر شانس و اقبال بود ولی متاسفانه نا داوری ها و اتفاقاتی که در طول بازی ها افتاد و همینطور مصدومیت هایی که هفته ای چهار یا پنج بازیکن را به دلیل مشکلات داشتیم ما را اذیت کرد. نتوانستیم هیچ کار تاکتیکی انجام بدهیم. تا اینجای کار روز به روز بهتر شدیم ولی بهرحال شانس هم یار ما نبود و اگر داوری ها و اتفاقاتی که در زمین فوتبال افتاد به نفع ما رقم می‌خورد شاید الان جایگاه بهتری داشتیم هرچند که ما تیم تراکتور را فراموش نکنیم که حدود سه چهار ماه پیش نماینده ایران در باشگاه های آسیا بوده است و ما یک امتیاز از آنها پایین تر هستیم و هر پنج شش تیم بالای سر ما شرایطی بهتر از ما ندارند و شاید فاصله برای ما از نظر امتیازی یک بازی باشد و چیز خاصی هم نیست و امیدوار بودیم. تا این لحظه هم به دلیل همین مشکلات و سختی های کار اتفاقاتی که افتاده است. روز اول با آقای کمالوند صحبت کردیم که فقط این تیم بماند و الان انتظار دارند معجزه کند. شرایط ما طوری بود که تمام این اتفاقات را پیش بینی می‌کردیم و منتظر این بودیم که در نیم فصل دوم یا تقویت تیم شرایط تیم بهتر شود. 

 

مربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط سخت بازیکنان این تیم گفت: اتفاقاتی که در شهر رخ می‌دهد و بعضی ها اذیت می‌کنند. الان حدود چهل روز است ما پشت دروازه تمرین کردیم. در تیم لیگ برتری چنین چیزی اصلا امکان پذیر نیست. شرایط رفاهی بازیکنان اینجا به سختی وجود دارد و از نظر تغذیه و امکانات رفاهی و خوابگاه مشکل دارند. همه اینها سختی های کاری است که ما پیش بینی می‌کردیم و با آن دست و نرم می‌کنیم. ناامید نیستیم ولی هر طوری با آقای کمالوند صحبت کردیم و از او خواهش کردیم تا این لحظه هیچگونه تمایلی نداشتند که به شهر مسجدسلیمان و تیم نفت مسجدسلیمان برگردند. ما هم تا لحظه آخر مثل سربازی هستیم که شاید هیچگونه احتمالی نمی‌دهد در جنگ پیروز شود ولی تا لحظه آخر که اینجا حاضر هستیم با تمام وجود برای سریلندی تیم نفت مسجدسلیمان و شهر مسجدسلیمان و مردم خوب آن تلاش می‌کنیم. تمام تلاشمان را به کار می‌بریم تا ببینیم در ادامه چه پیش می‌آید.


محبی در خصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان برای بازی با استقلال بیان کرد: از نظر روحی روانی تمام تلاشمان را کردیم. به دلیل فشردگی بازی ها و مصدومیت ها، ما این هفته و بعد از بازی با نفت آبادان که بازی پرفشاری هم پشت سر گذاشتیم حداقل پنج شش بازیکنمان را در اختیار نداریم و تمرین درستی هم نتوانستیم انجام بدهیم. روحیه بچه ها هم مقداری پایین است و تمام تلاشمان را کردیم با حضور اعضای محترم باشگاه، جناب فرماندار، مدیرعامل، آقای شجاعی، آقای پاکدل، آقای رییسی و همه این عزیزان که تشریف آوردند و بچه ها را از نظر روحی روانی بچه ها را دوباره به شرایط بازی برگردانیم. تمام تلاشمان را کردیم و انشاالله بچه ها هم با تمام وجود و قوا وارد زمین می‌شوند و هر آنچه داریم فردا در زمین مسابقه پیاده می‌کنیم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا مسئولین باشگاه تمایل به ادامه همکاری با کمالوند دارند، اظهار داشت: مسئولین خیلی تمایل دارند آقای کمالوند حضور داشته باشد و خیلی هم پیگیری کردند و چندین نوبت با ایشان صحبت کردند ولی ایشان با تمام مشکلات و کم و کاستی ها هنوز راضی نشده‌اند برگردند. باشگاه نظر مثبتی روی آقای کمالوند دارد و در ادامه راه امیدوار هستند که با خود آقای کمالوند ادامه بدهند ولی ما و مسئولین باشگاه هر صحبتی که با ایشان کردیم تا این لحظه قبول نکردند برگردند و از خیلی مسائل ناراحت هستند.

 

او با تاکید بر اینکه فردا بازیکنان نفت با تمام توان بازی خواهند کرد، عنوان کرد: شک نداشته باشید که بچه های ما با شرف و با غیرت هستند و تا همین جای کار هم خیلی غیرت کرده‌اند. خیلی از بازی ها بچه ها با مصدومیت و با تمام مشکلات بازی کردند و شک نداشته باشید این بازی هم با تمام قوا و شرف و غیرتشان برای سربلندی تیم نفت مسجدسلیمان با تمام وجود بازی می‌کنند هیچکس دریغ نمی‌کند. ما از پیش بازنده نیستیم و روز سختی را برای تیم استقلال رقم خواهیم زد.

 

مربی نفت مسجدسلیمان در پایان در خصوص غایبان این تیم مقابل استقلال گفت: طبق معمول همیشه ما حداقل پنج شش بازیکن را فردا به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. یک سری از بازیکنان ضرب دیدگی شدید دارند و با نظر پزشک شاید احتمال بازی کردن آن ۵۰-۵۰ و شاید ۹۰-۱۰ باشد. حداقل پنج شش مصدوم و محروم برای فردا داریم.

دیدگاه‌ها