کد خبر : 1803962 | 22 دی 1400 ساعت 19:42 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

 در خواب بازی با استقلال بمانیم، اذیت می‌شویم

ربیعی: فردا باید خیلی باهوشتر باشیم

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با پیکان از بزرگترین نگرانی‌اش برای بازی فردا پرده برداشت.

ربیعی: فردا باید خیلی باهوشتر باشیم 

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که هفته گذشته بازی خود را با نتیجه ۳-۲ به استقلال واگذار کرد، فردا مقابل پیکان قرار خواهد گرفت. محمد ربیعی سرمربی مس در‌ کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی عنوان کرد: به تیم پیکان و کادرفنی محترم‌شان و عوامل این باشگاه خوشامد می‌گویم. فکر می‌کنم که یکی از بازی های مهم و سخت ما در آخرین ایستگاه نیم فصل‌ اول است. تیم پیکان را می‌شناسم، تیم بسیار خوب، جوان، دونده و همراه با بازیکنان کاملا زبده است. ما بعد از بازی مقابل استقلال بیشتر زمانمان را مشغول ریکاوری بودیم برای اینکه باید برای بازی کردن مقابل پیکان به اینجا برمی‌گشتیم.

 

ربیعی افزود: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی از لحاظ کیفیت فنی باشد. کیفیتی که هر دو تیم نوید این را می‌دهند که یک بازی خوب از لحاظ فنی خواهد بود و در کنار این انشاالله که شاهد موفقیت تیمی باشیم که محق تر است. آرزوی سلامتی برای بازیکنان هر دو تیم می‌کنم. 

 

سرمربی مس در پاسخ به سوالی در خصوص عملکرد خوب این تیم در بازی با استقلال و داوری این بازی اظهار داشت: بازی گذشته، گذشته و برای همان فعل گذشته است؛ چه اتفاقاتی که می‌تواند اتفاقات داوری باشد و چه عملکرد و کیفیت تیم ما. به نظر خودم در بازی با استقلال چون بازی بازتاب بیشتری داشت کیفیت تیم ما دیده شد ولی امسال مس رفسنجان مخصوصا در ده هفته متوالی کیفیت فنی خودش را به خوبی نشان داده است.

بازی مقابل پرسپولیس، بازی با گل گهر، استقلال، صنعت نفت، تراکتور، ذوب آهن در اصفهان همه بازی های خیلی خوبی بوده که از لحاظ فنی صورت گرفته است. یک مسیری را دنبال می‌کنیم و قطعا ایراداتی داریم و مهم این است که این مسیر را حفظ کنیم و در جای دیگری بتوانیم به تکامل بهتری در آن برسیم.

 

ربیعی تاکید کرد: نکته قابل تامل برای ما این است که اگر تیم و بازیکنان و همه در خواب بازی قبل باقی بمانیم قطعا در بازی فردا اذیت خواهیم شد و این یکی از بزرگترین دغدغه ها و نگرانی های من خواهد بود اما مطمئن هستم با تجربه ای که از بچه ها سراغ دارم و با تدبیری که با باید درباره تیم خوب و دونده پیکان بیاندیشیم یک بازی هوشمندانه انجام بدهیم.

 

او در پایان درباره مصدوم های مس برای بازی فردا توضیح داد: ما آقای مهدی کیانی را به دلیل مصدومیت نداریم ولی بقیه بازیکنان را تا حدودی در مسیر خودمان داریم. چند بازیکن مصدوممان هم که اکثریت فصل را نبودند مثل محمد حسین کریم زاده که از هشت هفته پایانی فصل گذشته مصدوم بود، الان چند وقت است می‌آید و مقابل صنعت نفت هم دقایقی به او بازی دادم و تمریناتش را انجام می‌دهد. قائم اسلامی خواه کامل نه اما نسبتا به تمرینات گروهی اضافه شده و با مربی بدنساز کار می‌کند. این ریتم ادامه پیدا می‌کند تا ببینیم انشاالله برای نیم فصل دوم چه اتفاقی خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها