کد خبر : 1804068 | 23 دی 1400 ساعت 11:59 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم؛

محرم به ترکیب برنده دست می‌زند؟

تیم فوتبال سپاهان از ساعت 15 میهمان تیم سرسخت آلومینیوم خواهد بود.

محرم به ترکیب برنده دست می‌زند؟

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان، یکی از تیم‌های مدعی این فصل پس از تحمل سه شکست مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس با پیروزی برابر پدیده و فولاد در دو هفته اخیر به روند خوب خود بازگشته و امیدوار است با دست پر از یکی از سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه‌اش که مقابل آلومینیوم برگزار می‌شود بیرون بیاید.

 

شاگردان محرم مقابل فولاد نمایش تاکتیکی و جذابی را ارائه دادند و دو گل زیبا به ثمر رساندند و به نظر می‌رسد نویدکیا از عملکرد شاگردانش رضایت دارد و دست به ترکیب برنده هفته قبل نمی‌زند. تنها ابهامی که در مورد ترکیب سپاهان وجود دارد احتمال جایگزینی شهریار مغانلو با سجاد شهباززاده است. مغانلو دو بازی قبلی را از روی نیمکت شروع کرده و ممکن است این بار از ابتدا به میدان برود.

 

با این وصف ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم با فرض دست نخورده ماندن ترکیب برنده به این شرح خواهد بود: کریستوفر کنت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده.

 

سپاهان برخلاف اکثر تیم‌های لیگ که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند لیست کاملی را در اختیار دارد و محمدرضا مهدی زاده نیز با اتمام مصدومیتش به این دیدار حساس رسیده و تنها غایب طلایی‌پوشان رضا میرزایی است که مقابل نساجی از ناحیه زانو آسیب دید و او نیز احتمالا از هفته آینده می‌تواند با نظر محرم به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها