کد خبر : 1804139 | 23 دی 1400 ساعت 16:52 | 5.1K بازدید | 6 دیدگاه

تیم های نفتی، حریفان مورد علاقه حسین زاده (عکس)

امیرحسین حسین زاده که در دیدار برابر صنعت نفت نخستین گلش را با پیراهن استقلال به ثمر رسانده بود، 2 بار دروازه نفت MIS را باز کرد.

تیم های نفتی، حریفان مورد علاقه حسین زاده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارسال زبیر نیک نفس برای سبحان خاقانی با ضربه سر مجتبی لطفی همراه شد و مدافع نفت توپ را دور کرد. اما پشت محوطه جریمه امیرحسین حسین زاده منتظر این توپ بود و با ضربه ای دیدنی و شلیکی غیرقابل مهار دروازه میزبان را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

 

او در نیمه دوم نیز با به ثمر رساندن گل دوم خودش و استقلال، خیال مجیدی را تا حدودی راحت کرده است. حرکت کوین یامگا از سمت راست و پاس او دروم محوطه جریمه به حسین زاده رسید که شوت محکم این بازیکن به گوشه دروازه رفت تا هم خودش را 2 گله کند و هم اینکه برتری استقلال را افزایش دهد.

 

 

 

 

امیرحسین حسین زاده بازیکن جوانی است که نخستین خرید امسال استقلال لقب گرفت. او که از سایپا به جمع آبی های پایتخت ملحق شد، از همان بازی نخست برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا به میدان رفت و با عملکرد خوبی که داشت، نظر کادرفنی و هواداران را نیز به خودش جلب کرد.

 

حسین زاده یکی از بازیکنانی است که فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم اعتقاد ویژه ای به او داشته و همواره از این بازیکن جوان در ترکیب تیمش استفاده کرده و او نیز جواب اعتماد کادرفنی را به خوبی داده است. امیرحسین حسین زاده نخستین گلش را در آبادان و در هفته هفتم به ثمر رساند. او قدر پاس خوب وریا غفوری را دانست و با یک ضربه دقیق دروازه آبادانی ها را باز کرد هر چند که آن دیدار منجر به کسب 3 امتیاز برای آبی پوشان نشد.

 

 

 

 

حالا این بازیکن امروز دومین گلش را با شوت محکم و دیدنی از راه دور و سومین گلش را نیز با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه به ثمر رساند تا استقلال با 2 گل از حریف پیش بیفتد و تا دقیقه 58 نیز این برتری را حفظ کند. نکته جالب اینکه تاکنون هر سه گل حسین زاده با پیراهن استقلال در استان خوزستان و برابر تیم های زردپوش و نفتی بوده و به نظر می رسد او گلزنی برابر تیم های نفتی را شگرد دارد.

 

 

دیدگاه‌ها