کد خبر : 1804208 | 23 دی 1400 ساعت 20:10 | 99.7K بازدید | 21 دیدگاه

نصف تیم ملی بازیکنان جدا شده ما هستند

گل‌محمدی:درویش با تعجب نگاه می‌کرد

سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد بازیکنانش با اشاره به مشکلاتی که دارند، از روند نتیجه گیری تیمش ابراز رضایت کرد.

گل‌محمدی:درویش با تعجب نگاه می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد برابر فجرسپاسی به برتری دست یابد تا نیم فصل را با اختلاف سه امتیازی نسبت به استقلال در رده دوم حاضر شود. 

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عملکرد تهاجمی تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: ما می‌خواهیم موقعیت ایجاد کنیم و به حریف موقعیت ندهیم. امروز این کار را کردیم، فوتبال خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم، بازی یکطرفه بود و می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. هم از کانال‌های کناری و هم از عمق دنبال موقعیت بودیم. برای این برد زحمت زیادی کشیدیم و هر بردی را که به دست می‌آوریم، به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم.

 

وی در ادامه با ستایش عملکرد بازیکنان این تیم گفت: باید از بازیکنانم هم تشکر کنم که با تمام مشکلات خود تلاش می‌کنند و به غیرت و شرف آنها درود می‌فرستم. تمام بازیکنانم، اعضای کادر فنی و پزشکی، زحمت می‌کشند. این بازیکنان شایسته تقدیر هستند و زحمت زیادی می‌کشند. آنها مشکلات زیادی دارند و امیدوارم با تغییر و تحولات مدیریتی مشکلات آنها حل شود. این حجم از مشکلات و بی‌خیالی نسبت به آن، قابل تحمل نیست و امیدوارم با حل مشکلات، فصل را به خوبی تمام کنیم و بتوانیم در ادامه مسابقات، روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

 

 

 

 

 

گل محمدی بار دیگر ترس خودش را بابت عدم بکارگیری از بازیکنان تاجیکستانی تیمش را یادآور شد و گفت: دقیقاً همینطور است و ما دو بازیکن خارجی گرفتیم که ماه‌هاست نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. سازمان لیگ کارت صادر کرده و از آن طرف از فیفا استعلام گرفته‌اند. اگر نگران بودند، چرا کارت صادر کردند و الان هفته‌هاست که استعلام گرفتند و پاسخ آن نیامده است؟! دیشب این موضوع را به آقای درویش هم گفتم. ما اوایل فصل این بازیکنان را گرفتیم و الان در هفته پانزدهم هستیم و هنوز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این مشکل باید برای هفته آینده حل شود تا بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس با رد این موضوع که بازیکنانش برابر تیم‌های پایین جدول با غرور بازی می کنند اینطور توضیح داد: قرار نیست همه تیم‌ها را ببریم. خیلی مهم است از رقیبان قدرتمندمان و از حریفان امتیاز بگیریم که ما این کار را کردیم. در بازی با هوادار که به آن اشاره می‌کنید، بازیکن آنها توپ را با دست زد و گل آنها هند بود. گل پدیده هم در شرایطی رقم خورد که خطایی صورت نگرفته بود. ما معتقدیم که اشتباه داوری پیش می‌آید، اما نباید تعداد آنها بالا باشد. این مسئله کمی ما را نگران کرده است که پیش از بازی کامل درباره آن صحبت کردم و امیدوارم این نگرانی به زودی برطرف شود. همانطور که گفتم، قرار نیست در همه بازی‌ها پیروز باشیم و خیلی از تیم‌های بالای جدول مقابل تیم‌های پایین جدول امتیاز از دست دادند.

 

گل محمدی با اشاره به جدایی بازیکنان تاثیرگذار تیمش در فصول اخیر گفت: بازیکنان زیادی از جمع ما جدا شدند. تیم وقتی به مرحله‌ای می‌رسد که پشت سر هم قهرمان می‌شود، بازیکنان هماهنگی زیادی دارند و به یکباره در خطوط مختلف بازیکنان جدا می‌شوند، جانشین کردن آنها خیلی سخت است. آنهم بازیکنانی که در تیم ملی هستند و سخت است که بتوان برای آنها جایگزین پیدا کرد. سه بازیکن ملی‌پوش ما این فصل جدا شدند. به ترکیب تیم ملی که نگاه کنید، نیمی از آنها بازیکنانی هستند که در همین یکی دو سال اخیر از جمع ما جدا شده‌اند.

 

 

 

 

 

وی با اشاره به عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: ما 32 امتیاز گرفتیم که میانگین بیش از دو امتیاز بوده و همین روند می‌تواند باعث قهرمانی یک تیم شود. جمع کردن این میزان امتیاز در 15 بازی خوب است و با تقویت تیم در نیم فصل دوم، باید این روند را بهتر کنیم. همچنین امیدوارم امکانات از جمله زمین تمرین بهتر شود. ما مدت‌هاست مشکل زمین تمرین داریم. فصل گذشته سه زمین تمرین خوب داشتیم که امسال این شرایط را نداریم. هر تیمی باید تمرین باکیفیتی داشته باشد که خوب بازی کند و امیدوارم این مشکل که از آن رنج می‌بریم، حل شود.


گل محمدی درباره جلسه شب گذشته‌اش با اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه گفت:  مشکلات را در مدت کوتاهی که داشتیم، بیان کردیم. بعد از جلسه، آقای درویش با تعجب نگاه می‌کرد و تصور نداشت این همه مشکل در تیم باشد و حتی تعجب کرد چرا این مشکلات رسانه‌ای و حل نشده است. کار کردن با این مشکلات برای هر کسی سخت است و هیئت مدیره باید شبانه‌روزی کار کند. آنها باید همت عالی داشته باشد که از این مشکلات عبور کنیم. کار سخت است و نیاز به حمایت است تا از این مشکلات عبور کنیم، به خصوص حمایت هواداران که در تمام این سال‌ها حمایت کردند. کار هیئت مدیره سخت است و امیدوارم بتوانند مشکلات را حل کنند تا با فراغ بال تمرین و بازی کنیم. بازیکنان وضعیت سختی دارند و برخی از آنها حتی زندگی شخصی‌شان به هم ریخته است و امیدوارم هر چه زودتر مشکل آنها حل شود.

دیدگاه‌ها