کد خبر : 1804221 | 23 دی 1400 ساعت 20:41 | 35.7K بازدید | 7 دیدگاه

ترابی: درویش باید بداند به چه تیمی آمده است

مهدی ترابی، هافبک سرخپوشان می‌گوید امیدوار است درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس، هرچه سریعتر مشکلات را حل کند.

ترابی: درویش باید بداند به چه تیمی آمده است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی پس از پیروزی سخت تیمش برابر فجر گفت: به این برد خیلی نیاز داشتیم و خداراشکر به آن رسیدیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم و هما تمرکزمان را روی این بازی گذاشته بودیم که بتوانیم بعد مساوی با پدیده این سه امتیاز را بگیریم. امیدوارم همینطور ادامه دهیم و بازی به بازی پیش رویم تا به هدفی که داریم برسیم.

 

او در واکنش به قهرمانی استقلال در نیم فصل گفت: خیلی تا پایان فصل مانده و همه تلاش مان این است تا پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و انشاالله دل هواداران را شاد کنیم.

 

او در مورد سابقه همکاری‌ای که با درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس داشته بیان کرد: من در سایپا بازی کردم و شرایط در آن تیم خیلی با پرسپولیس متفاوت است و قطعا در حوزه مدیریت هم همین است و آقای درویش باید بداند کجا آمده است. قصد جسارت ندارم ولی اینجا بازیکنان بزرگتری هستند و انتظارات بالاتر است و باید بتوانند آنها را برآورده کنند. امیدوارم با علم بر اینکه می‌توانند مشکلات را حل کنند آمده باشند و این بچه‌ها خیلی اذیت شده‌اند.

 

ترابی راجع به حذف تیم‌شان از لیگ قهرمانان گفت: ضربه بزرگی برای تیم‌ها و بازیکنان است و بازیکنان خیلی دوست دارند در آسیا بازی کنند و خودشان را نشان دهند. امیدوارم تا سال دیگر این موضوع را اساسی حل کنند و بتوانیم به لیگ قهرمانان برگردیم.

 

ترابی در پایان راجع به شرایط دریافتی تیم‌شان گفت: ما قرار بود زمانی که آقای صدری بود پول بگیریم که یک دفعه آقای صدری عوض شد و هیچکس این انتظار را نداشت و امیدواریم آقای درویش هرچه سریعتر مشکلات را حل کند چون واقعا زمان نیست. خیلی وقت است که بچه‌ها دریافتی نداشته‌اند.

دیدگاه‌ها