کد خبر : 1804249 | 23 دی 1400 ساعت 23:39 | 54.5K بازدید | 5 دیدگاه

حسرت زبیر و گل زیبایی که سوخت (عکس)

شوت دیدنی زبیر نیک نفس پشت خط فرود آمد اما این صحنه توسط تیم داوری بازی دیده نشد.

به گزارش "ورزش سه"، می توان او را یکی از بهترین خریدهای تابستانی استقلال نامید. بازیکنی که در دیدار فینال جام حذفی فصل قبل تیم مجیدی را خیلی اذیت کرد و یکی از عوامل قهرمانی فولادی ها بود، در نقل و انتقالات به جمع آبی های پایتخت اضافه شد. اما این مسئله نیز باعث نشد تا زبیر نیک نفس در ابتدای فصل جایی در ترکیب تیم داشته باشد و مجیدی آرش رضاوند را به او ترجیح می داد.

 

 

1682457

 

 

 

این بازیکن در 5 هفته گذشته جای خود را در ترکیب اصلی تیم پیدا کرده و فرهاد مجیدی نیز اعتماد ویژه ای به او دارد. پاس گل های دیدنی او به ارسلان مطهری در دیدار برابر پیکان و آرمان رمضانی مقابل نود ارومیه، سرمربی استقلال را بیش از پیش بابت انتخابش مطمئن کرد تا همچنان به نیک نفس در کنار مهدی پور بازی بدهد.

 

نیک نفس این روزها در میانه میدان جایش را تثبیت کرده و انتخاب نخست مجیدی است. او در مسجدسلیمان نیز می توانست اولین گل فصلش را با پیراهن استقلال به ثبت برساند ولی بدشانسی و در کنار آن اشتباه تیم داوری باعث شد تا شاهد یکی از بهترین گل های هفته نباشیم.

 

 

 

1682463

 

 

 

در حالیکه بازی در نیمه نخست رو به پایان بود، شلیک محکم زبیر نیک نفس به زیر طاق دروازه نفت برخورد کرد و پشت خط فرود آمد اما به حدی این صحنه سریع و در چند صدم ثانیه رخ داد که تیم داوری قادر به تشخیص و یک تصمیم درست نبودند و اینگونه گل زیبای زبیر پر پر شد.

 

پس از این صحنه نیز حمید حاج ملک در سوت خود دمید و پایان نیمه نخست را اعلام کرد تا استقلال با همان برتری یک گله به رختکن برود و زبیر نیک نفس نیز با حسرت روی زمین نشست و از اینکه ضربه دیدنی او از سوی تیم داوری گل اعلام نشده است، افسوس خورد.

 

 

1682462

دیدگاه‌ها