کد خبر : 1804305 | 24 دی 1400 ساعت 12:04 | 9.1K بازدید | 6 دیدگاه

دو امتیاز حساس از سپاهان گرفته شد؛

خطیبی مانع از پیشتازی تیم پرخاطره(عکس)

سرمربی آلومینیوم مقابل تیمی که در آن چهار فصل بازی کرده بود، بازنده نشد و اجازه نداد حریفش اختلاف خود را با سایر مدعیان کمتر کند.

خطیبی مانع از پیشتازی تیم پرخاطره(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان پس از دو پیروزی پیاپی مقابل فولاد خوزستان و شهرخودرو مشهد، به دنبال رسیدن به یک برد دیگر در آخرین مسابقه نیم‌فصل بود تا دور رفت را با ۳۱ امتیاز به پایان برساند و فاصله خود با استقلال و پرسپولیس را حفظ کند، اما آنها مقابل آلومینیومی که هدایتش برعهده بازیکن خود سپاهان بود، نتوانستند به موفقیت برسند.

 

رسول خطیبی که طی سال‌های ۸۲ تا ۸۵ و همچنین نیم‌فصل دوم لیگ هشتم دوران درخشانی در سپاهان داشت و بهترین گلزن این تیم در جدال‌های حساس مقابل استقلال و پرسپولیس نیز بود و دو قهرمانی در جام حذفی را نیز همراه با این باشگاه تجربه کرد، دیروز در تقابل با طلایی پوشان اصفهان مانع از سومین برد متوالی آنها شد.

 

1682534

 

خطیبی که آخرین حضورش به‌عنوان بازیکن در میادین را با پیراهن گسترش فولاد تجربه کرد و تصمیم به خداحافظی از فوتبال در هفته سوم لیگ سیزدهم مقابل سپاهان گرفت، دیروز دوباره برابر تیمی که با آن خاطرات زیادی داشت، تقابل کرد که در نهایت توانست در یک بازی نزدیک به یک امتیاز برسد.

 

سپاهان دیروز نیاز مبرم به گرفتن سه امتیاز بازی مقابل آلومینیوم داشت تا علاوه بر تداوم حضورش در رده سوم جدول، در فاصله یک امتیازی پرسپولیس بماند ولی آنها در روزی که نتوانستند نمایش همیشگی خود را داشته باشند، برابر شاگردان خطیبی به یک امتیاز بسنده کردند تا نیم‌فصل را با ۲۹ امتیاز به پایان برسانند و همچنان آلومینیوم را پشت سر خود ببینند.

 

1682533

دیدگاه‌ها