کد خبر : 1804336 | 24 دی 1400 ساعت 14:37 | 29.8K بازدید | 95 دیدگاه

ستاره آسیایی را قبول داریم؛

واکنش ساکت به حواشی پیش از دیدار با پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سپاهان در رابطه با حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و سپاهان واکنش نشان داد.

 واکنش ساکت به حواشی پیش از دیدار با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پیش از مصاف سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر که با انتخاب سپاهان در اراک برگزار شد و درنهایت با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تهرانی خاتمه یافت، دو حاشیه این مسابقه را تحت تاثیر خودش قرار داد. در واقع پوستری که باشگاه سپاهان با طراحی آن به استقبال مصاف با پرسپولیس رفته بود، دو حاشیه در دیدگاه پرسپولیسی‌ها داشت که یکی انتخاب سه بازیکن سابق پرسپولیس برای طراحی این پوستر بود و دیگری حذف ستاره پرچم پرسپولیس.


این‌ها دو موضوعی بود که پیمان یوسفی در برنامه ورزش و مردم و در بخش پایانی مصاحبه‌اش با محمدرضا ساکت مطرح کرد. مدیرعامل سپاهان در واکنش به اینکه چرا سه بازیکن سابق پرسپولیس (سروش رفیعی، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده) برای طراحی پوستر این مسابقه انتخاب شده، اینطور پاسخ داد:« این ها بازیکن سپاهان  و امروز طلایی پوش هستند. ببخشید الان اسدی بازیکن سپاهان بوده ولی در پرسپولیس بازی می کند. من حق ندارم دیگر در مورد آقای اسدی اظهارنظر کنم. آقای اسدی بازیکنی بوده که از آکادمی باشگاه پرسپولیس رشد کرده و آقای سرلک هم همینطور.»


او سپس در واکنش به حاشیه دیگر که حذف ستاره لوگوی پرسپولیس بود، توضیح داد:« در کشور ما برای ستاره متاسفانه هنوز هیچ آئین نامه ای تعریف نشده است. در دنیا تعریف شده؛ اینکه چه کسی می‌تواند و بر چه اساسی ستاره داشته باشد. من به بچه ها گفتم، آیا آئین نامه ای هست و شما خلاف آئین نامه عمل کرده اید؟ گفتند آئین نامه ای نیست.»


سوال بعدی از ساکت این بود که چرا برخلاف وجود آئین نامه ستاره های پرچم استقلال را حذف نمی‌کنند، گفت:« چون آسیایی بود. توصیه ما این است که چون نماینده ایران هستند.

 

استقلال ایران، پرسپولیس ایران، فولاد ایران و سپاهان ایران. ما همان هایی هستیم که وقتی سال گذشته بازی ما با پرسپولیس را به حق جابجا کردند که به فینال آسیا برود، حمایت کردیم. »


بخش پایانی محمدرضا ساکت بازگشت به موضوع اول بود و اینگونه حرف هایش را با تایید موضعی که باشگاه سپاهان پیش از مصاف با پرسپولیس اتخاذ کرده، به پایان برد:« این ها امروز ستاره ها و عزیزان سپاهان هستند. همینطور که تعدادی از عزیزان سپاهان در باشگاه های دیگر هستند و ما اصلا در مورد آنها فکری نمی‌کنیم و آرزوی سلامتی هم می کنیم.»

دیدگاه‌ها