کد خبر : 1804342 | 24 دی 1400 ساعت 15:13 | 20.5K بازدید | 19 دیدگاه

برای متقاعد کردن مسئولان باشگاه به قطع همکاری

کمالوند امشب به اهواز سفر می کند

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان امشب به اهواز سفر می کند.

کمالوند امشب به اهواز سفر می کند

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی نفت مسجدسلیمان که به دلیل اتفاقات بعد از دیدار با نفت آبادان و حمله لیدرها به برخی بازیکنان اردوی این تیم را ترک و اعلام کرده حاضر به ادامه همکاری نیست، امشب به اهواز می رود.


کمالوند در بازی روز گذشته مقابل استقلال نیز کنار تیمش نبود تا نشان بدهد تصمیمی که در حمایت از بازیکنان نفت برای جدایی گرفته جدی است. با این حال مسئولان نفت مسجدسلیمان هنوز با کناره گیری این مربی موافقت نکردند و همه چیز را به جلسه آینده شان موکول کرده اند.


بر این اساس کمالوند امشب تهران را به مقصد اهواز ترک می کند تا در جلسه با مسئولان باشگاه شرکت کند. مدیران نفت مسجدسلیمان همچنان با وجود شرایط پیش آمده تمایل به ادامه همکاری با این مربی دارند اما او حاضر به ادامه فعالیتش در نفت نیست.


کمالوند امشب هم در شرایطی به اهواز می رود تا در جلسه با مسئولان باشگاه شرکت کند که گفته می شوداین سفر را برای متقاعد کردن مسئولان باشگاه به جدایی انجام خواهد داد.


با توجه به اینکه نیم فصل رقابت های لیگ برتر فرا رسیده، کمالوند با امضای توافق نامه‌ای قصد داردبا بخشیدن مطالباتش جدا شود اما باید دید در پایان این جلسه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

دیدگاه‌ها