کد خبر : 1804413 | 24 دی 1400 ساعت 22:09 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست رسمی آرسنال برای لغو دربی شمال لندن

باشگاه آرسنال درخواستی رسمی برای لغو بازی این تیم برابر تاتنهام را به لیگ برتر ارسال کرده است.

درخواست رسمی آرسنال برای لغو دربی شمال لندن

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال به دلیل مصدومیت‌های متعدد و ابتلای بازیکنانش به ویروس کرونا و همچنین حضور چهار نفر از بازیکنان این تیم در جام ملت‌های آفریقا با شرایط دشواری روبرو شده است.

میکل آرتتا ساعتی پیش در کنفرانس خبری خود با تایید این موضوع مدعی شد که شاید بازی این تیم برابر تاتنهام به زمان دیگری موکول شود.

حالا مدیران باشگاه با ارسال درخواستی رسمی از لیگ برتر خواسته‌اند که به دلیل شرایط ویژه پیش آمده برای این تیم و نبود بازیکنان در دسترس کافی برای حضور در میدان، بازی روز یکشنبه برابر تاتنهام که قرار بود  در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر برگزار شود را لغو کنند.

 

1682469

 

در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه آمده:« ما تایید می‌کنیم که درخواستی رسمی برای لغو دربی شمال لندن که قرار بود روز یکشنبه برابر تاتنهام برگزار شود را به لیگ برتر ارسال کرده‌ایم. ما این اقدام را علیرغم میل باطنی انجام دادیم اما در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا، مصدومیت‌ها و پیوستن بازیکنان به اردوی تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های آفریقا، به اندازه کافی بازیکن در اختیار نداریم. به زودی اطلاعات بیشتری را در این زمین منتشر خواهیم کرد.»

اخراج گرانیت ژاکا در بازی شب گذشته برابر لیورپول در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه باعث شده که توپچی‌ها عملا بازیکن خاصی در خط میانی نداشته باشند.

توماس پارتی و محمد الننی در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند، مارتین اودگارد بیمار است و امیل اسمیت راو نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیست.

دیدگاه‌ها