کد خبر : 1804517 | 25 دی 1400 ساعت 16:30 | 34.7K بازدید | 45 دیدگاه

دفاع فوق العاده قاطع بود؛

وکیل گل‌گهر: رای صادر شده قابلیت نقض دارد

وکیل باشگاه گل‌گهر در رابطه با جلسه کمیته استیناف با حضور نمایندگان سه باشگاه لیگ برتری توضیحاتی ارائه کرده است.

وکیل گل‌گهر: رای صادر شده قابلیت نقض دارد

به گزارش "ورزش سه"، ایمان حسین پور شرفشاد در مورد روند جلسه کمیته استیناف با حضور نمایندگان 4 باشگاه لیگ برتری پیرامون پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر گفت: از نظر من جلسه فوق العاده بود. دفاعیات فوق العاده قاطع بود. هم به دفاعیات قبلی که در کمیته انضباطی توجه نشده بود و هم به مطالب جدیدی که ارائه کردیم، توجه شد.


او در خصوص دفاعیات ارائه شده باشگاه گل گهر اینگونه توضیح داد: آرای CAS، مقالات بین‌المللی در خصوص اینکه آیا در موارد مشابه ما بازی 3 بر صفر نشده بود، ارائه کردیم. در مقالات دقیقا همان یکپارچگی و صیانت از جدول مسابقات که بارها بر آن تاکید کردیم وجود داشت. شاید کم بودن اطلاعات باعث شد که دوستان فکر کنند این یک بحث رسانه ای است. در صورتیکه یکی از اصول مسلم در دیوان داوری ورزش است که به آن استناد کردیم. مقاله و رای ارائه کردیم که رای چنینی موضوعی نباید 3 بر صفر شود.


وکیل باشگاه گل گهر ادامه: اعضای کمیته استیناف به دفاعیات همه باشگاه‌ها توجه کردند. فکر می‌کنم کلیت روند جلسه دقیقا به نفع باشگاه گل‌گهر بود چون به دفاعیات بهتر توجه شد. پاسخ خاصی از سمت سه باشگاه دیگر مطرح نشد اما دوستان جو رسانه‌ای را به دست گرفته‌اند و این فضا را ایجاد می کنند که هیچ مطلبی بیان نشده و رای باید تایید شود. در صورتیکه اینطور نیست. از نظر من رای قابلیت نقض را دارد. کمیته استیناف هم دقیق بررسی می‌کند.


او در مورد زمان اعلام رای نهایی گفت: این بحث در استیناف مطرح شد که دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم و قطعا رای مناسبی را صادر می‌کنیم. اما بعید می‌دانم خیلی هم طول بکشد. ما منتظریم هر لحظه رای را ابلاغ کنند و مضمون آن را بدانیم. بازه زمانی به ما اعلام نشده است. رسیدگی خیلی عالی بود. اینکه در رسانه‌ها عنوان شده باشگاه گل گهر دفاع خاصی نداشت اصلا درست نیست. دفاع فوق العاده قاطع بود. تصورم بر این است که اعضای کمیته استیناف هم متوجه این موضوع شده اند. امیدواریم این رای نقض شود.

 

دیدگاه‌ها