کد خبر : 1804566 | 25 دی 1400 ساعت 20:42 | 23.2K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش ها به لژیونر شدن ستاره هجده ساله ایرانی

انتقال یادگار به تیم لهستانی؛می خواهیم جهانی شویم

یادگار رستمی جوان 18 ساله ایرانی روز چهارشنبه با پوگون قرارداد امضا کرد اما فعلا در تیم ذخیره لیگ سومی بازی خواهد کرد.

انتقال یادگار به تیم لهستانی؛می خواهیم جهانی شویم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت "گل ۲۴" ، یادگار رستمی، جدیدترین لژیونر فوتبال ایران است.


یادگار رستمی می گوید:"از اینکه توانستم به باشگاه اروپایی که یکی از بهترین های لهستان است بپیوندم، احساس خوشحالی زیادی می کنم. انگیزه زیادی برای پیشرفت در فوتبال و جنگیدن برای بالاترین اهداف دارم."


رستمی پرورش یافته ی آکادمی فوتبال کیا در ایران است و در تیم ملی جوانان این کشور بازی می کند. تریک دابروسکی، رئیس باشگاه پوگون می گوید:" خوشحالیم که توانستیم این انتقال را به صورت رسمی انجام دهیم. برای ما، این یک جهش بزرگ به سمت جهانی شدن است، زیرا پوگون نه تنها در حال تبدیل شدن به یک برند اروپایی، بلکه در حال رسیدن به یک برند جهانی است. امیدوارم یادگار پتانسیل خود را نشان دهد و ما از آن استفاده زیادی کنیم."


یادگار رستمی در پاییز وارد شچین شد اما به دلایل رسمی نتوانست وارد بازی کند و با تیم دیگر تمرین کرد. یادگار در این باره می گوید:" در ابتدا دلتنگی خانه و خانواده ام را داشتم. با این حال، تمرینات در پوگون به من کمک زیادی کرد. بعد از این چند ماه احساس می کنم دربین افراد خوبی هستم که به پیشرفت من کمک می کنند. کادر مربیگری عالی است، همه افراد به معنای واقعی کمک دهنده هستند. شرایط تمرین نیز شگفت انگیز است. وقتی به شچین می آمدم، نمی دانستم اینجا چه چیزی در انتظارم است. با این حال، اولین برخورد بسیار عالی بود."


 پاول اوزگا، مربی تیم دوم پوگون به نگرشی مثبت نسبت به او می گوید:" کیفیت صرفا فوتبالی بسیار بالاست. او در تیم ما خیلی خوب کار می کند."


موضوعی ای که از این انتقال مهم تر می باشد، این است که پوگون می خواهد با این انتقال همکاری قوی تری با آکادمی فوتبال کیا آغاز کند.


دابروفسکی معتقد است:" با باشگاه کیا ارتباط خیلی خوبی برقرار کردیم. من فکر می کنم که هر دو طرف می توانند منافع ملموسی از این همکاری به دست آورند. ما دوست داریم گروه سنی بعدی سالی یک بار به شچین بیایند، تا هم شهر را بشناسند، هم با اکادمی ما آشنا شوند و هم بتوانیم با هم مسابقه بدهیم."


رئیس آکادمی فوتبال کیا، "مهدی مهدوی کیا" است که سال ها پیش معروف ترین بازیکن فوتبال ایران و لژیونر سابق این کشور در چندین باشگاه بوندسلیگا بود.


داریوش آدامچوک، رئیس آکادمی شچین می گوید:" خوشحالیم که مهدی به ما اعتماد کرده است. اینکه اولین بازیکن پرورش یافته آکادمی او به شچین می رود، برای ما افتخار بزرگی است.


گفتنی است یادگار رستمی، در سن یازده سالگی از کردستان به تهران آمد و با قرار گرفتن در مسیری که آکادمی کیا برای استعدادهای فوتبالی ایران در نظر گرفته بود، سرانجام در هجده سالگی موفق شد با عقد قراردادی به باشگاه پوگون که در رده دوم بالاترین سطح مسابقات فوتبال در لهستان قرار دارد، بپیوندد.

 

دیدگاه‌ها