کد خبر : 1804606 | 26 دی 1400 ساعت 02:09 | 46K بازدید | 25 دیدگاه

اولین برد شاگردان کی‌روش با گل محمد صلاح

تیم ملی مصر در دیداری جنجالی موفق به کسب پیروزی مقابل گینه بیسائو شد.

اولین برد شاگردان کی‌روش با گل محمد صلاح

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان مصر که در نخستین مسابقه خود در جام ملت‌های ۲۰۲۲ آفریقا نتوانستند موفق کار کنند و دیدار برابر نیجریه را واگذار کردند، در دومین بازی این رقابت‌ها موفق شدند صاحب سه امتیاز مهم شوند تا امیدهای صعودشان به مرحله بعد را زنده نگه دارند.

 

در یکی از دیدارهای هفته دوم گروه D جام ملت‌های آفریقا، تیم ملی مصر که هدایت آن را کارلوس کی‌روش برعهده دارد، از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب مقابل تیم یک امتیازی گینه بیسائو قرار گرفت که در یک بازی نفسگیر و نزدیک توانست به پیروزی دست پیدا کند.

 

شاگردان کی‌روش که نمایش بهتری در این مسابقه داشتند، در دقیقه ۶۹ پس از چند پاس پیاپی و ارسال چیپ عمر السولیه از پشت محوطه جریمه به بعد از تیرک دوم، با شوت والی پای چپ محمد صلاح موفق شدند به گل برسند و مزد بازی خوب خود را بگیرند.

 

1682940

 

در ادامه مسابقه گینه بیسائو برای جبران نتیجه جلو آمد و در دقیقه ۸۲ توسط ماما بالدی توانست دروازه شاگردان کی‌روش را باز کند، اما داور مسابقه پس از بازبینی ویدئویی صحنه، خطای زننده این گل روی عمر کمال، مدافع چپ مصر را گرفت تا گل مردود شود.

 

1682941

 

شاگردان کارلوس کی‌روش در لحظات پایانی توانستند مدیریت بازی را در دست بگیرند و در نهایت به پیروزی یک بر صفر در دومین مسابقه جام ملت‌های آفریقا دست پیدا کنند تا با ۳ امتیازی شوند و پایین‌تر از نیجریه ۶ امتیازی، در جایگاه دوم جدول گروه D بایستند و شانس صعودشان را بالا ببرند.

 

تیم ملی فوتبال مصر چهارشنبه شب در آخرین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا به مصاف سودان خواهد رفت که برتری در این بازی صعودشان را قطعی خواهد کرد و البته این اتفاق در صورت عدم برتری گینه بیسائو برابر نیجریه نیز برای آنها می‌اُفتد.

دیدگاه‌ها