کد خبر : 1804820 | 27 دی 1400 ساعت 01:15 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

آتالانتا 0-0 اینتر: صدرنشین در برگامو متوقف شد

دیدار تیم های آتالانتا و اینتر از هفته بیست و دوم سری آ با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آتالانتا 0-0 اینتر: صدرنشین در برگامو متوقف شد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و آتالانتا به همراه میلان بهترین خط حمله‌های این فصل سری آ را در اختیار دارند اما تلاش دو تیم در دیدار امشب ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 16 بود که اینتر صاحب یک موقعیت شد اما ضربه ادین ژکو راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

بازی با همان روند ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 26، روی اشتباه موریل در زمین خودی، الکسیس سانچس صاحب موقعیت شد اما ضربه محکم او را موسو دفع کرد.

 

1683220

 

در ادامه باز هم بازی بدون موقعیت ویژه روی دروازه ها دنبال شد تا اینکه در دقیقه 40، تیم میزبان اولین موقعیت جدی اش در این دیدار را ایجاد کرد اما ضربه سر پسینا روی ارسال فرویلر را هاندانوویچ با یک واکنش خوب دفع کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را آتالانتا بهتر آغاز کرد و پسینا می‌توانست در دقیقه 48 گل اول بازی را به ثمر برساند اما باز هم هاندانوویچ با واکنش دیدنی دروازه اینتر را بسته نگه داشت. پس از آن بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 58 ژکو بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این باز هم نتوانست موسو را مغلوب کند.

 

1683221

 

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 70، روی ارسال خوب دامفریس، ژکو صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در ادامه لوییس موریل روی اشتباه الساندرو باستونی و در موقعیتی تک به تک فرصت داشت دروازه اینتر را باز کند، اما ضربه او با واکنش خوب سمیر هندانوویچ همراه شد. اما در اواخر مسابقه اینتر صاحب بهترین فرصت برای زدن گل برتری شد و دنیله دی آمبریزیو در شرایط تک به تک و در سمت راست محوطه فاصله ای تا زدن گل اول نراتزوری نداشت، اما ضربه او به تور کنار دروازه آتالانتا برخورد کرد.

 

1683219

 

در دقایق باقی مانده هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و موقعیت های خوبی هم داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها