کد خبر : 1805285 | 28 دی 1400 ساعت 20:43 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

انتقام آلومینیوم از سپاهان پس از 5 سال (عکس)

تیم فوتبال آلومینیوم که 5 سال پیش در رقابت های جام حذفی مغلوب سپاهان شده بود، روز گذشته انتقامش را از این تیم گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش حسین پورحمیدی و ضربه زیر طاقی امید سینگ در ششمین ضربه پنالتی، باعث شد تا سپاهان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت های جام حذفی، از دور این پیکارها کنار رفته و آلومینیوم پس از روند خوب در لیگ برتر، در رقابت های جام حذفی نیز بتواند یقه تیم بزرگی را گرفته و راهی مرحله بعد شود.

 

رسول خطیبی که خود روزگاری در سپاهان بازی کرده و با این تیم موفقیت های زیادی را به دست آورده بود، روز گذشته در حالی توانست از سد سپاهان عبور کند که به نوعی انتقام اراکی ها را پس از گذشت 5 سال از این تیم گرفت. روزی که آلومینیوم در وقت های اضافه برابر یکی از تیم پرقدرت آن روز فوتبال ایران در وقت های اضافه تن به شکست داد.

 

 

1683849
هواداران اراکی که در دیدار 5 سال قبل برابر سپاهان حضور پرتعدادی در ورزشگاه داشتند، از زمان صعود آلومینیوم به لیگ برتر، هنوز موفق به حضور در استادیوم امام خمینی (ره) این شهر نشده‌اند.

 

 

در 28 آبان 95 بود که آلومینیوم در استادیوم 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک و در ورزشگاهی که مملو از تماشاگر بود، به مصاف سپاهان رفت. انگیزه بالای بازیکنان تیم دسته یکی برابر سپاهان در کنار استقبال و حمایت خوب تماشاگران اراکی باعث شده بود این تیم از همان ابتدای بازی برتری خود را به حریف دیکته کند و حتی شاگردان داوود مهابادی در نیمه اول 2 موقعیت بسیار جدی روی دروازه سپاهان خلق کردند که اگر کمی خوش شانس‌تر بودند می‌توانستند به گل هم برسند.

 

 

1683848

 

 

آن بازی در نهایت با تساوی بدون گل در 90 دقیقه به پایان رسید و کار به وقت های اضافه کشیده شد. شاگردان عبدالله ویسی بالاخره در دقیقه 93 موفق شدند با شوت جلال الدین علی محمدی قفل دروازه میزبان را باز کنند اما این برتری تنها 2 دقیقه به طول انجامید و اکبر بختیاری روی پاس تند و تیز معقولی کار را به تساوی کشاند. سرانجام هنریکه در دقیقه 108 گل برتری سپاهان را به ثمر رساند تا این تیم در یک دیدار سخت و دشوار به پیروزی برسد.

 

حالا آلومینیوم روز گذشته توانست پس از 5 سال انتقام شکست برابر سپاهان در همین استادیوم و کنار رفتن از رقابت های جام حذفی را بگیرد. این اتفاق در حالی رخ داد که تیم محرم نویدکیا فصل گذشته و در هفته هفدهم لیگ بیستم و در برهه زمانی که اتفاقات عجیبی در تیم اراکی رخ داد، توانست آلومینیوم بدون سرمربی را با نتیجه عجیب 6 بر یک شکست دهد و این تیم به نوعی آن شکست را نیز جبران کرد.

 

1683850

 

1683851

 

 

البته باید این نکته را متذکر شد که آلومینیوم در آن دیدار جام حذفی 5 سال قبل در حضور پرتعداد تماشاگرانی اراکی به مصاف سپاهان رفت ولی از زمان صعود این تیم به لیگ برتر، هواداران این تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا نتوانسته اند وارد استادیوم شوند و دیدارهای تیم رسول خطیبی بدون تماشاگر بوده است.

 

تیم رسول خطیبی در حالی موفق شد از سد سپاهان عبور کند که این تیم برنامه ریزی بزرگی برای حضور پرقدرت در هر دو جام داشت. زردپوشان اصفهانی مصمم بودند تا به ناکامی های خود در سالهای اخیر پایان دهند اما آلومینیوم مانع از این اتفاق شد. در واقع می توان گفت که خطیبی در عرض 4 روز هم مانع از بازگشت سپاهان به کورس مدعیان قهرمانی و هم اینکه تیم سابقش را از دور رقابت های جام حذفی کنار زد تا به سد بزرگی برابر سپاهان تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها