کد خبر : 1805287 | 28 دی 1400 ساعت 20:57 | 37.9K بازدید | 3 دیدگاه

تیمو ورنر:

خودم نمی‌دانم چرا هواداران حمایتم می‌کنند!

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی مدعی شد این تیم هنوز می تواند فصل خوبی را در پیش داشته باشد.

خودم نمی‌دانم چرا هواداران حمایتم می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر در دو فصل اخیر و علیرغم انتقال پر سر و صدا به چلسی، هنوز قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده و در تیم جدید خود به آن مهاجم گلزن لایپزیش تبدیل نشده است. تیمو ورنر در مصاحبه ای جالب اعتراف کرد خودش هم نمی داند چرا علیرغم از دست دادن موقعیت های گلزنی، هواداران چلسی هنوز اینقدر از این بازیکن حمایت می کنند.

 

تیمو ورنر گفت: "من نمی دانم چرا هواداران چلسی همچنان اینقدر از من حمایت می کنند، زیرا من یک مهاجم هستم و می خواهم گلزنی کنم، اما فرصت هایی را برای این کار را از دست می دهم. البته من سعی می‌کنم در هر بازی 100 درصد خود و بهترین عملکردم را ارائه کنم تا مطمئن شوم که کل تیم از نمایش من رضایت دارد.

 

1683854

 

ما هنوز این باور را داریم که در لیگ برتر می‌توان شرایط را خیلی سریع تغییر داد، اما البته می‌دانیم که سیتی به خصوص در رقابت های لیگ برتر تیمی باکیفیت است و با این برتری امتیاز در صدر جدول، غلبه بر آنها بسیار دشوار شده است.

 

ما هنوز به اندازه کافی برای کسب عناوین قهرمانی در سال جاری شانس داریم، زیرا در لیگ قهرمانان حضور داشته، به فینال جام اتحادیه راه یافته ایم، هنوز در جام حذفی هستیم و جام باشگاه‌های جهان را نیز در پیش داریم. ما همچنین امسال شانس زیادی برای کسب عناوین قهرمانی داریم، بنابراین فرصت آن نیست که به خاطر اتفاقات آخر هفته و شکست مقابل سیتی سرمان را پایین انداخته و روحیه خود را از دست بدهیم."

دیدگاه‌ها