کد خبر : 1805296 | 28 دی 1400 ساعت 22:06 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

راهیابی به قطر آسان نخواهد بود؛

لواندوفسکی: حیف که مولر نبود و ندید!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ کسب دومین جایزه متوالی مرد سال جهان را مهم توصیف کرد.

لواندوفسکی: حیف که مولر نبود و ندید!

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف جایزه توپ طلای فرانس فوتبال که به لیونل مسی رسید، این رابرت لواندوفسکی بود که برای دومین سال پیاپی موفق شد عنوان بهترین بازیکن جهان از نگاه فیفا را به خود اختصاص دهد. این ستاره لهستانی در مصاحبه ای با تلویزیون فیفا در مورد شکستن رکورد گلزنی در یک فصل بوندسلیگا و البته شرایط لهستان برای گذر از پلی آف و صعود به جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد.

 

رابرت لواندوفسکی گفت: "جایزه سال گذشته یا این جایزه؟ پاسخ دادن به این سوال دشوار است و هر دو اتفاق فوق العاده خوب بودند. اولین بار برای همیشه اولین بار باقی خواهد ماند، اما بردن این جایزه برای دومین سال متوالی برای من بسیار مهم است."

 

1680560

 

راهیابی به جام جهانی 2021: "قطعا کار آسانی نخواهد بود، اما ما برای چالشی که در پلی آف در انتظار لهستان است، آماده هستیم. ما در مقابل تیم های قدرتمند و بازیکنان برجسته قرار می گیریم، اما هدف ما شرکت کردن در جام جهانی است. ما خود را به خوبی آماده خواهیم کرد و به خودمان ایمان داریم. امیدوارم آماده باشم و با گلزنی سرنوشت مسابقات را رقم بزنم."

 

شکستن رکورد گرد مولر: "بسیار متاسفم که گرد امروز نمی تواند شاهد این اتفاق باشد، اما مطمئن هستم که او از آسمان بازی هایم را تماشا می کرد. هرگز فکر نمی کردم که بتوان این رکورد فوق العاده او را شکست. بدون رکورد گرد مولر هدف یا انگیزه شکستن این رکورد را نداشتم. لحظه ای که در آخرین دقیقه به آگزبورگ گل 41 را به ثمر رساندم مانند یک فیلم هالیوودی بود. "

دیدگاه‌ها