کد خبر : 1805297 | 28 دی 1400 ساعت 22:25 | 62K بازدید | 5 دیدگاه

مقصد ستاره ناراضی یونایتد مشخص شد

آنتونی مارسیال، مهاجم نیمکت نشین منچستریونایتد در آستانه انتقال به یوونتوس قرار گرفته است.

مقصد ستاره ناراضی یونایتد مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اخبار در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوس در حال مذاکره مستقیم با مدیران منچستریونایتد برای جذب آنتونی مارسیال به صورت قرضی در فصل زمستان است. البته ابراز علاقه بیانکونری به مهاجم فرانسوی یونایتد موضوع جدیدی نیست و یوونتوس در گذشته نیز برای خرید مارسیال اقدام کرده بود، اما حالا کالچومرکاتو مدعی شد حالا جلسه ای بین مدیران دو باشگاه برگزار شده و احتمال این انتقال افزایش یافته است.

 

این انتقال قرضی فقط به مدت شش ماه و بدون گزینه خرید اجباری برای بیانکونری خواهد بود و یوونتوس تمام دستمزد مارسیال در ادامه فصل را پرداخت می کند. البته تنها یک مورد اختلاف بین طرفین وجود دارد؛ منچستریونایتد خواهان مبلغ فراوان برای انتقال بازیکن قرضی بازیکن خود شده و به نظر می رسد یوونتوس آماده پرداخت این رقم نیست.

 

1683860

 

آنتونی مارسیال 26 ساله در این فصل تنها 10 بازی برای منچستریونایتد انجام داده و اغلب نیمکت نشین بوده است. رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد چندی قبل مدعی شد مارسیال به طور جداگانه تمرین می کند و به درخواست خودش در دیدار برابر استون ویلا در لیست تیم نبوده است. البته مارسیال قویا این خبر را رد کرد و رالف رانگنیک نیز امروز فاش کرد که موضوع حل شده است.

 

با این حال به نظر می رسد آنتونی مارسیال جایی در تفکرات سرمربی آلمانی یونایتد ندارد و احتمال جدایی این بازیکن با توجه به اقدام جدی یوونتوس در روزهای اخیر بیشتر هم شده است. بیانکونری در فصل جاری از فقر یک مهاجم گلزن رنج می برد و انتقال آنتونی مارسیال می تواند بخشی از این مشکلات را حل کند.

دیدگاه‌ها